  • 11. Data: 2005-03-06 23:02:52
    Temat: Re: Paserstwo nieumyslne
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "forkie" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d0g21i$kck$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dlaczego osoba karana? Jesli zostane uniewinniony przez sad to figuruje
    jako
    > KARANY?

    Robert Tomasik pisal o warunkowym umorzeniu - to na wypadek, gdyby sad
    jednak Ci nie uwierzyl - ale zamiast skazac umorzylby warunkowo
    postepowanie. To cos jak zawiasy, tylko lzejszego :) - ale raczej nie bedzie
    az tak zle.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2005-03-06 23:04:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    forkie wrote:
    > Dlaczego osoba karana? Jesli zostane uniewinniony przez sad to figuruje jako
    > KARANY?

    Słuchaj serdeńko - czy przyszła do twojej głowy taka myśl, dlaczego
    wszyscy inni cytują inaczej, niż ty?

    Cytaty się ogranicza do niezbędnego minimum i umieszcza PRZED
    komentarzem do owych cytatów.

  • 13. Data: 2005-03-06 23:07:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wiadomości news:d0g2aa$kf9$1@opal.futuro.pl...

    > Słuchaj serdeńko - czy przyszła do twojej głowy taka myśl, dlaczego
    > wszyscy inni cytują inaczej, niż ty?

    On to robi nieumyslnie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2005-03-06 23:15:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "forkie" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego osoba karana? Jesli zostane uniewinniony przez sad to figuruje
    jako
    > KARANY?

    Jak go sąd uniewinni, to oczywiście, że nie figuruje jako karany.

  • 15. Data: 2005-03-06 23:17:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Do telefonu dostalem nawet pudelko, z gwarancja sprawa faktycznie
    wygladala
    > tak jak piszesz. Ladowarka oczywiscie byla. Generalnie chodzi mi o to,
    zeby
    > nie miec pozniej wpisu w papierach, ze bylem karany.

    Mnie też o to chodzi i dla tego radził bym jednak odżałować na adwokata,
    który pójdzie i zobaczy akta sprawy.

    > A co do grzywny, to
    > jeden z policjantow mowil, ze grzywny raczej nie bedzie bo przedmiot sie
    > odnalazl.

    Niewygodnie mi to pisać, ale akurat mało inteligentnie się wypowiedział. Nie
    będzie ewentualnie odszkodowania dla właściciela.

  • 16. Data: 2005-03-07 09:38:23
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    "Robert Tomasik"
    > jako
    >
    > Jak go sąd uniewinni, to oczywiście, że nie figuruje jako karany.

    zgadza sie ale z formalnego punktu widzenia zaswiadczenie o niekaralnosci
    (czyli figurowaniu w Krajowym Rejestrze Karnym) bedize mogl uzyskac dopiero
    po przedawnieniu sprawy (czyli okres probny + pol roku). Do tego czasu
    mozliwe bedzie uzysanie zaswiadczenia "nie karany za popelnienie
    przestepstwa" czy jakos tak.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-03-07 10:40:47
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    > Witam
    >
    > Ostatnio zostalem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej przez
    > policje.
    > Policjant poprosil o dokumenty i zapytal, czy posiadam telefon
    > komorkowy.
    > Telefon oddalem mu do kontroli, po czym okazalo sie ze telefon
    > figuruje w
    > rejestrze

    Pytanie z innej beczki, czy policjant ma uprawnienia aby z własnego
    widzimisie (przy okazji zatrzymania) wymóc okazanie telefonu do
    kontroli, czy można spokojnie zignorować prośbę mimo, że tel leży sobie
    spokojnie na widocznym miejscu w zestawie głośno mówiącym?
    axell

  • 18. Data: 2005-03-07 17:44:45
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    r-a-d napisał(a):
> [...]
    > po przedawnieniu sprawy (czyli okres probny + pol roku). Do tego czasu
    > mozliwe bedzie uzysanie zaswiadczenia "nie karany za popelnienie

    Jak zostanie uniewinniony, to nie będzie żadnego skazania! I czysta karta.

    KG

  • 19. Data: 2005-03-07 20:58:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "r-a-d" <s...@d...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > po przedawnieniu sprawy (czyli okres probny + pol roku). Do tego czasu
    > mozliwe bedzie uzysanie zaswiadczenia "nie karany za popelnienie

    Czyste zaświadczenie niekaralności, to dostanie nawet po skazaniu, jeśli
    tylko wyrok się nie uprawomocni.