  • 1. Data: 2005-03-06 17:04:02
    Temat: NOTARIUSZ pilne!!!!!!
    Od: "Bowi" <m...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje NOTARIUSZA ze Szczecina
    a moze ktos wie ile kosztuje przepisanie domu?????

    OLA

  • 2. Data: 2005-03-06 19:19:29
    Temat: Re: NOTARIUSZ pilne!!!!!!
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    http://www.panoramafirm.com.pl/guru/index.php?type=f
    irmy&id_category=&prev_category=&lang=pl&keyword=not
    ariusz&name=&category=&phone=&voiv=16&powiat=&city=s
    zczecin&street=&street_no

    Pozdrawiam Wacław

  • 3. Data: 2005-03-06 19:44:02
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "Bowi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Poszukuje NOTARIUSZA ze Szczecina
    > a moze ktos wie ile kosztuje przepisanie domu?????

    Polecam:
    Pocztowa 8
    tel 91 484 33 01

    BlueSKY!

    carlo
    **************************
    FreeFly & Enduro & ScubaDiving
    www.FreeFly.pl

  • 4. Data: 2005-03-06 20:22:22
    Od: "Bowi" <m...@w...pl>

    a może jakiś szanowny pan notariusz odezwie się do mnie ?? gg-7074337 no
    chyba , że notariusze nie rozmawiają na gg....hmmm ciekawe

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-03-08 08:09:37
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bowi wrote:

    > a może jakiś szanowny pan notariusz odezwie się do mnie ?? gg-7074337
    > no chyba , że notariusze nie rozmawiają na gg....hmmm ciekawe
    >
    > pozdrawiam

    Po pierwsze primo odpowiadaj pod postem.
    Po drugie primo - notariusz się do ciebie odezwie? Chyba śnisz...

    --
    Pozdro
    Massai