  • 11. Data: 2009-01-02 21:47:21
    Temat: Re: Parkowanie na "naszym" placu przez sąsiada
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 21:43:28 +0100, Jan Bartnik napisał(a):

    > Doczepię jeszcze cytat z poprzedniej wypowiedzi "i nawet jak uda się
    > wynaleźć chytry przepis, który zagwarantuje parkowanie tylko upoważnionym,
    > to i tak nie znajdziesz sposobu na jego wyegzekwowanie." Warszawie się
    > udało.

    A ja powtórzę: lokatorom komunalnej kamienicy? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2009-01-02 23:13:24
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 22:47:21 +0100, Przemysław Bernat napisał(a):

    > A ja powtórzę: lokatorom komunalnej kamienicy? :-)

    Nie wiem czyja to dokładnie zasługa ale skoro miastu się udało to może i
    bardziej lokalnie da radę to zastosować.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 13. Data: 2009-01-03 09:06:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Jan 2009, Jan Bartnik wrote:

    > Nie wiem czyja to dokładnie zasługa

    Sejmu.
    Sejm uchwala obowiązujące ustawy.
    No i Senatu oraz Prezydenta - że nie zawetowali.

    > ale skoro miastu się udało to może

    Bo *teren publiczny* jest wg prawa traktowany *inaczej*,
    niż teren *prywatny dostępny publicznie*.
    Takie trudne? ;)

    > i bardziej lokalnie da radę to zastosować.

    Mają ogłosić powstanie, niepodległość i wprowadzić własne przepisy? ;)
    Podpada pod kodeks karny!

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2009-01-15 22:42:49
    Od: Krasnal <k...@g...com>

    Ale się dyskusja rozwinęła... :)

    Wystąpię prawdopodobnie do gminy o uregulowanie prawne dotyczące
    parkowania na posesji (czyli postawią znak "miejsce do parkowania
    tylko dla mieszkańców" - tak to jest podobno rozwiązywane)
    docelowo dzielnicowy obiecał, że załatwi to z paragrafu "blokada
    dojścia do śmietnika" - ale dopiero jak się właściciel pojawi, bo
    sobie wyjechał
    co do pomysłu z mazakiem - bardzo fajny, ale jak gościa już poznałem,
    to mam od razu samochód porysowany i wybite lampy (a jak za rękę nie
    złapię to nie udowodnię- chyba, że sobie kamerę na plac zakupię...)

    zobaczymy co dalej - będę czekał na reakcję miasta teraz

    pozdrawiam

    Darek