  • 11. Data: 2020-02-29 10:22:23
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: p...@g...com

    --ale większość będzie się bronić, że nawet nie wiedzieli

    Jasne, miliony much nie mogą się mylić ;-)

  • 12. Data: 2020-02-29 11:22:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 10:22, p...@g...com pisze:
    > --ale większość będzie się bronić, że nawet nie wiedzieli
    >
    > Jasne, miliony much nie mogą się mylić ;-)

    Ja poszedłem szukać automatu tylko dlatego, że
    przed wjazdem na ten parking stałem dzień wcześniej pół godziny obok i
    widziałem tablicę z informacją o opłacie za brak biletu.
    Ale jak wjeżdżałem na parking, to nie ma tam żadnej -
    żadnej informacji, że parking jest płatny.
    Więc jak wjedziesz i zaparkujesz tam gdzie nie ma tablicy
    o oplacie za brak biletu, to bez problemu udowodnisz, że
    nie musiałeś nic opłacać.

  • 13. Data: 2020-02-29 11:32:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Malanowskim i partnerami?
    W moim garażu podziemnym notorycznie ktoś parkuje nie na swoim miejscu, wręcz w
    miejscu niedozwolonym (na drodze
    dojazdowej/manewrowej), i g... można zrobić.

    -----

  • 14. Data: 2020-02-29 11:57:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 11:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Malanowskim i partnerami?
    > W moim garażu podziemnym notorycznie ktoś parkuje nie na swoim miejscu,
    > wręcz w miejscu niedozwolonym (na drodze dojazdowej/manewrowej), i g...
    > można zrobić.

    Gówno robisz, bo Ci się nie chce.

  • 15. Data: 2020-02-29 12:39:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.02.2020 o 11:57, cef pisze:

    > Gówno robisz, bo Ci się nie chce.

    no właśnie zrobić gwno to nikt tam nie zaparkuje:)

  • 16. Data: 2020-02-29 16:45:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Więc jak wjedziesz i
    >zaparkujesz tam gdzie nie ma
    >tablicy
    >o oplacie za brak biletu, to
    >bez problemu udowodnisz, że
    >nie musiałeś nic opłacać.

    Tam jest w regulaminie że masz 10 minut(na wyjazd)
    na odstąpienie od umowy jak regulaminu nie akceptujesz

  • 17. Data: 2020-02-29 18:33:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.02.2020 o 16:45, Kris pisze:
    > Tam jest w regulaminie że masz 10 minut(na wyjazd) na odstąpienie od
    > umowy jak regulaminu nie akceptujesz

    Ma być znak drogowy opisany w Rozporządzeniu. Nie ma obowiązku czytania
    wszystkich ogłoszeń w okolicy i ich nieprzeczytanie nie może oznaczać
    akceptacji, bo tego żaden sąd nie "przyklepie". Problemem może być
    udowodnienie, że nie było znaku. Właśnie z tego powodu z zasady nie
    wjeżdżam na takie parkingi, bo mi się nie chce "kopać z koniem" później.
    Jadę do innego sklepu.

    Właśnie w celu uniknięcia tego typu problemów centra handlowe buduje się
    przeważnie na peryferiach. Jest u mnie jedno w centrum miasta takie
    Centrum i mają od wielu lat kłopot. Jak parking nie jest płatny, to
    ludzie z okolicznych firm zostawiają samochody na cały dzień i klienci
    nie mają gdzie parkować. Jak robią płatny, to parking jest pusty
    (zapychają się okoliczne osiedlowe), ale ludzie nie wjeżdżają i jadą
    gdzie indziej, bo nikomu się nie chce kombinować z biletami. Aktualnie
    postawili parkingowego w budce i parking jest pustawy. Aż się dziwię, że
    nie wpadają na pomysł, by był płatny do 15-tej.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2020-02-29 18:41:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 16:45, Kris pisze:

    > Tam jest w regulaminie że masz 10 minut(na wyjazd)
    > na odstąpienie od umowy jak regulaminu nie akceptujesz

    Ale nie mam możliwości zapoznania się z regulaminem.
    Wjeżdżam na parking, parkuję - przyjmuję, że zwyczajowy parking pod sklepem
    czy innym obiektem jest bezpłatny i tyle. Gdzie tu regulamin?
    Musiałbym się na niego natknąć albo szukać specjalnie,
    ale zazwyczaj jak parkuję w miejscach ogólnie do tego przeznaczonych,
    to stosuję się do przepisów ogólnych.
    Jak ktoś chce, żebym zaakceptował jakiś regulamin, to musiałby
    stworzyć warunki, żebym się z nim zapoznał.
    Wystarczyła by tablica na wjeździe: uwaga parking płatny, czytaj regulamin.

  • 19. Data: 2020-02-29 19:08:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wpadnij i pokaż, jak Tobie się chce.

    -----

  • 20. Data: 2020-02-29 19:23:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 19:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wpadnij i pokaż, jak Tobie się chce.

    U mnie parkują prawidłowo.
    Mógłbym Ci napisać co zrobić, ale netykieta nie pozwala.