  • 11. Data: 2006-02-23 11:11:43
    Temat: Re: Pan Profesor i zgodność z konstytucją...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > doprawdy nie wiem co chcesz w ten sposób udowodnić,
    > jedź do Szwajcarii to się dowiesz jak się donosi na współobywateli,
    > którzy chcą być lepsi w sposób niezgodny z zasadami vide. studenci bez
    > zaliczenia traktowani w sposób uprzywilejowany

    ale jego zamiarem nie jest doprowadzic do sytuacji w ktorej beda rowno
    traktowani a do sytuacji w ktorej Pan profesor poniesie odpowiedzialnosc
    dyscyplinarna.

    P.

  • 12. Data: 2006-02-23 12:04:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > ale jego zamiarem nie jest doprowadzic do sytuacji w ktorej beda rowno
    > traktowani a do sytuacji w ktorej Pan profesor poniesie odpowiedzialnosc
    > dyscyplinarna.

    Ale to może być skutek postępowania dyscyplinarnego w przyszłości.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 13. Data: 2006-02-23 12:59:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    katon napisał(a):

    > Właśnie. Dziękuje za zrozumienie.

    Tylko pomyśl, że to może mieć tez inne skutki ...

  • 14. Data: 2006-02-23 13:52:06
    Od: katon <k...@o...pl>

  • 15. Data: 2006-02-23 14:33:49
    Od: katon <k...@o...pl>

    Johnson wrote:

    > Tylko pomyśl, że to może mieć tez inne skutki ...

    Wiem. Ale ktos musi walczyc..

  • 16. Data: 2006-02-23 21:16:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 22 Feb 2006 22:37:24 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawistny i podły.
    Ech, te nasze polskie autokompleksy.
    "W powyższej sytuacji to niezłą korupcję siostry widzę, CBA do boju."

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2006-02-23 23:25:09
    Od: katon <k...@o...pl>

    poreba wrote:

    > Ech, te nasze polskie autokompleksy.
    > "W powyższej sytuacji to niezłą korupcję siostry widzę, CBA do boju."

    Nie, to nie korupcja. na 100%