  • 11. Data: 2010-05-31 17:39:35
    Temat: Re: PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?
    Od: any <a...@l...interia.pl>

    W dniu 2010-05-30 21:45, witek pisze:

    > A jest jakieś które działa również w kraju?

    Tak - wiele.

    --
    pozdrawiam
    any

  • 12. Data: 2010-05-31 21:47:40
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Oprocz ubezpieczenia komercyjnego nie zapomnij wziasc karty EKUZ z NFZu. W
    > niektorych krajach socjalistycznych okazuje sie to cenniejsze niz
    > jakiekolwiek ubezpieczenie komercyjne. Tak mialem np. w Kopenhadze. Nie
    > chcieli slyszec o ubezpieczeniu (Alianz) tylko koniecznie karte EKUZ. W
    > Danii to niemal swietosc ;))
    > Generalnie produktow wyspecjalizowanych na rynku jest tyle, ze powinienes
    > tak naprawde dopasowac ubezpieczenie do tego gdzie jedziesz i co bedziesz
    > robil. Nie patrzec na firme i sie do nie przywiazywac - tylko wnikliwa,
    > nudna, lektura warunkow ubezpieczenia.

    Dziękuje za informacje. Po prostu się jeszcze rozejrzę i wybiorę
    najbardziej odpowiadającą wg. umowy.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2010-05-31 21:48:38
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-31 19:39, any pisze:

    > Tak - wiele.

    Daj kontakt

  • 14. Data: 2010-06-01 23:38:45
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2010-05-30 12:01, Karol Y pisze:
    > Witam, mieliście styczność z ww. ubezpieczeniami na wyjazdy za granice
    > kraju? Chodzi o ubezpieczenie studenta. OWU wszystkich trzech czytałem,
    > bardziej mi chodzi o to, które możecie polecić jako bardziej sprawdzone
    > pod względem robienia mniej problemów w razie wypadku, szybszą i
    > solidniejszą obsługę. Może jakieś inne?

    Witaj,

    PZU - mimo roznych kontrowersji jest ok i z wyplata odszkodowania nie
    powinienes miec problemow;

    Euro26 - to podstawowy pakiet swiadczen, doszczetnie do niczego sie nie
    nadaje, nawet bedac za granica w szpitalu z ta karta mozesz miec problemy.

    Polecalbym zerknac na oferty roznych TU i wybrac cos co Ciebie zainteresuje.

    W chwili obecnej nie ma jakis specjalnych problemow ze wsparciem przez
    TU i wyplata odszkodowan, ale jak wiadomo rozne przypadki sa.

    pozdr.

    Gadacz