  • 1. Data: 2010-05-30 10:01:50
    Temat: PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, mieliście styczność z ww. ubezpieczeniami na wyjazdy za granice
    kraju? Chodzi o ubezpieczenie studenta. OWU wszystkich trzech czytałem,
    bardziej mi chodzi o to, które możecie polecić jako bardziej sprawdzone
    pod względem robienia mniej problemów w razie wypadku, szybszą i
    solidniejszą obsługę. Może jakieś inne?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2010-05-30 10:41:43
    Temat: Re: PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Dnia 2010-05-30, o godz. 12:01:50
    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > bardziej sprawdzone pod względem robienia mniej problemów w razie
    > wypadku, szybszą i solidniejszą obsługę. Może jakieś inne?

    Zawsze kupuje ubezpieczenie podrozne w Hestii, nigdy nie bylo problemow.

    --
    W stacyjce kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 3. Data: 2010-05-30 11:49:10
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-30 12:01, Karol Y pisze:
> [...]
    > bardziej mi chodzi o to, które możecie polecić jako bardziej sprawdzone
    > pod względem robienia mniej problemów w razie wypadku, szybszą i

    Kiedyś korzystałem z EURO26, w przypadku NNW ubezpieczyciel wypłaca
    tylko za szkody ,że swojej ubogiej listy. Zwichnięcia, skręcenia itp nie
    było na tej liście.

  • 4. Data: 2010-05-30 11:57:05
    Od: sefer <j...@g...com>

    On 30 Maj, 13:49, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > Kiedyś korzystałem z EURO26, w przypadku NNW ubezpieczyciel wypłaca
    > tylko za szkody ,że swojej ubogiej listy. Zwichnięcia, skręcenia itp nie
    > było na tej liście.

    Ja osobiście polecam li tylko i wyłącznie OEAV- nie robią żadnych
    problemów z wypłatami ubezpieczeń i dodatkowo można liczyć na realne
    zniżki w schroniskach za granicą.
    Więcej jest na www.alpenverein.com.pl
    Sebastian Fijak
    www.fijak.pl

  • 5. Data: 2010-05-30 19:20:47
    Od: "Arek" <a...@p...naOnecie.pl>

    "Karol Y" napisał:
> [...]
    > bardziej mi chodzi o to, które możecie polecić jako bardziej sprawdzone
    > pod względem robienia mniej problemów w razie wypadku, szybszą i

    Ja wykupiłem kiedyś wojażera na narty do Czech.
    Ubezp. zawierało również koszty leczenia za granicą.
    Niestety TYLKO za granicą :-(
    Jako że mój wypadek był na tyle nie groźny, że wróciłem do kraju i leczyłem
    się tutaj (wydałem jakieś 20k zł na kolano), to z ubezpieczenia nie dostałem
    ani grosza...
    Gdziekolwiek więc nie kupowałbyś ubezpieczenia, dokładnie czytaj czego
    dotyczy, a czego nie.

  • 6. Data: 2010-05-30 19:45:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Ja wykupiłem kiedyś wojażera na narty do Czech.
    > Ubezp. zawierało również koszty leczenia za granicą.
    > Niestety TYLKO za granicą :-(

    A jest jakieś które działa również w kraju?

  • 7. Data: 2010-05-31 08:35:30
    Od: Yakhub <j...@g...com>

    On 30 Maj, 21:45, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > A jest jakieś które działa również w kraju?

    Może jakieś zagraniczne?
    ;)

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-05-31 12:04:23
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 30 May 2010 14:45:03 -0500, witek napisał(a):

    > A jest jakieś które działa również w kraju?

    Więc jak rozbijesz swoje auto za granicą to musisz je tam naprawić?
    (przy założeniu że masz polisę która obejmuje takie zdarzenie) :)))))

  • 9. Data: 2010-05-31 12:15:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-05-2010 14:04, Herald pisze:
> [...]

    W kraju masz, przynajmniej formalnie, bezpłatną opiekę medyczną
    finansowaną przez NFZ.

    Co chciałbyś uzyskać za to dodatkowe ubezpieczenie _kosztów_ _leczenia_?
    Komu ubezpieczyciel i za co miałby płacić?

    Przypomnę, że prywatne kliniki nie zajmują się składaniem i śrubowaniem
    połamanych narciarzy - to jest nieopłacalna impreza.

    No chyba że nie jesteś ubezpieczony w NFZ. To masz problem.

    > Więc jak rozbijesz swoje auto za granicą to musisz je tam naprawić?
    > (przy założeniu że masz polisę która obejmuje takie zdarzenie) :)))))

    NFZ na razie nie pokrywa kosztów leczenia samochodu a jedynie kierowcy.
    Może stąd ta różnica?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2010-05-31 17:38:25
    Od: any <a...@l...interia.pl>

    W dniu 2010-05-31 14:15, Maddy pisze:

    > Co chciałbyś uzyskać za to dodatkowe ubezpieczenie _kosztów_ _leczenia_?

    Leczenie lepszej jakości?

    > Komu ubezpieczyciel i za co miałby płacić?

    A na przykład prywatnej klinice za rekonstrukcję więzadeł krzyżowych.

    > Może stąd ta różnica?

    A może różnica wynika z zakresu ochrony ustalonego przez Ubezpieczyciela?

    --
    pozdrawiam
    any