    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PYTANIE
    Date: Fri, 28 May 2004 19:18:03 +0200

    Użytkownik "ARAS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c97q28$a8s$1@topaz.icpnet.pl...
    > Witam.Dzisiaj byłem na poczcie i wysyłałem paczke.Pani na poczcie
    > powiedziała,że mam napisać na odwrocie tego "kwitu" z poczty co
    > wysyłam.Zdziwiłem się lekko i zapytałem od kiedy to się pisze co
    wysyłam-to
    > pani odpowiedziała ze od tygodnia.Wie ktoś o co tu chodzi i jak się ma do
    > tego "nasze" polskie prawo?
    > PS jak ja napisze co wysyłam to czyż nie jest to większe pole do popisu
    dla
    > złodziei którzy przecież pracują także na poczcie i czyż nie będą też
    > częściej paki ginąć?

    Takie przepisy wewnętrzne produkuje Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej. Są
    coraz głupsze i coraz bardziej uciążliwe dla klientów. Miesięcznie na
    poczcie zostawiam ok. 1000 zł, ale kluczowe dla mojej działalności
    zarządzenie zostało mi udostepnione dopiero, gdy zagroziłem, że sprawę oddam
    do sądu (z ustawy o dostępie do informacji publicznej). Chodziło o
    zarządzenie w sprawie płatności za pobraniem. Do tego czasu było one "tajne"
    (mam to na piśmie) ;-).
    Do tego o którym piszesz nie dotarłem, ale "poczta pantoflowa" donosi, że
    dotyczy to (na szczęscie) klientów indywidualnych.

    Pzdr,
    BaLab