  • 1. Data: 2004-05-28 15:53:35
    Temat: Muzyka w sklepie, ZAiKS i inni
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Znajomy prowadzi mały antykwariat/komis (książki, płyty, czasopisma).
    W tle puszcza muzykę - wyłącznie klasyczną (dla uściślenia od baroku do
    Brahmsa), tak więc pracownika ZAiKS-u, który przyszedł po haracz pogonił.
    Jednakże na płytach jest zapis, iż nie można prezentować ich w miejscach
    publicznych, jakich więc ewentualnych innych kontrolerów może się spodziewać
    ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-05-28 17:17:38
    Temat: Re: Muzyka w sklepie, ZAiKS i inni
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    przyjdzie jeszcze raz w z kolegą jako swiadkiem i sporzadzą protokół bez
    konieczności powiadomienia właściciela -wyjdą i zadzwonią po policję i
    wręczą w obecności policjanta wezwanie do sądu.

  • 3. Data: 2004-05-28 19:59:06
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "leslaw" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    > przyjdzie jeszcze raz w z kolegą jako swiadkiem i sporzadzą protokół bez
    > konieczności powiadomienia właściciela -wyjdą i zadzwonią po policję i
    > wręczą w obecności policjanta wezwanie do sądu.

    Dlaczego ? Od kiedy ZAiKS reprezentuje Bacha albo Mozarta ?

    Piotr

  • 4. Data: 2004-05-28 20:10:07
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    > Użytkownik "leslaw" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dlaczego ? Od kiedy ZAiKS reprezentuje Bacha albo Mozarta ?

    chyba moze reprezentowac "tloczyciela" plyt.
    zastanawia mnie jednak co sie stanie jesli plytka z klasyka zostanie
    wypalona np. samemu...

    pozdro
    ape

  • 5. Data: 2004-05-28 20:39:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leslaw" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

    STOART oraz ZPAV. STOART będzie walczył w imieniu wykonawców, bowiem
    najprawdopodobniej trudno będzie znaleźć płytę, gdzie znajduje się
    nagranie wykonane przez osobę, która zmarła 75 lat temu. Musiała by to być
    oryginalna płyta w wykonaniu osoby zmarłej przez 1926 rokiem. ZPAV
    zainterweniuje w imieniu wydawcy płyty.

  • 6. Data: 2004-05-28 21:51:50
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 17:53:35 +0200, pioootr <p...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Jednakże na płytach jest zapis, iż nie można prezentować ich w miejscach
    > publicznych, jakich więc ewentualnych innych kontrolerów może się

    jeszcze raz tego z zaiksu oraz tego ze stoartu. Bo to, że akompozytorom
    puszczanej muzyczki dawno się zmarło nie oznacza, że prawa nie przysługuja
    wykonacom.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 7. Data: 2004-05-29 06:59:22
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
    Dnia Fri, 28 May 2004 17:53:35 +0200, pioootr <p...@o...pl> napisał:
    [...]
    jeszcze raz tego z zaiksu oraz tego ze stoartu. Bo to, że akompozytorom
    puszczanej muzyczki dawno się zmarło nie oznacza, że prawa nie przysługuja
    wykonacom.

    O.K. Wiadomo już, że może stoart i ktos tam jeszcze, kto reprezentuje
    wykonawców.
    Tylko, że muszą chyba udowodnić, iż reprezentują prawa akurat tego wykonawcy
    ?
    A wpierw zidentyfikowac wykonawcę. Albowiem ów sprzedawca, starszy człowiek,
    słucha sobie nieopisanych, starych taśm szpulowych (np. nagrania z
    transmisji radiowych konkursów szopenowskich)na takim prehistorycznym
    magnetofonie.

    Piotr

  • 8. Data: 2004-05-31 08:29:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c986js$6mb$1@atlantis.news.tpi.pl>, ape wrote:
    > Użytkownik "pioootr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chyba moze reprezentowac "tloczyciela" plyt.
    > zastanawia mnie jednak co sie stanie jesli plytka z klasyka zostanie
    > wypalona np. samemu...

    Niewiele to zmienia bo wciąż pozostaje kwestia praw do:
    1) wykonania,
    2) obróbki dzwięku i wszystkich pochodnych.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-31 18:45:14
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:tdqe9c.4lk.ln@ziutka.router...

    > Niewiele to zmienia bo wciąż pozostaje kwestia praw do:
    > 1) wykonania,
    > 2) obróbki dzwięku i wszystkich pochodnych.

    swieta racja. pozostanie tu jednak trud udowodnienia tego, a spocznie to
    wlasnie na kontrolerze.

    pozdro
    ape