  • 31. Data: 2005-09-06 16:29:47
    Temat: Re: PRzestaniemy sie bac bronic swojej wlasnosci?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndhrg0r.ojt.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Tue, 6 Sep 2005 13:01:12 +0200,
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    > screamed:

    > Komentarzy na onecie się nie czyta. Kropka.

    a to to ja wiem :) dlatego napisalem "jezeli to jest prawda"

    P.

  • 32. Data: 2005-09-06 19:29:36
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    scream wrote:

    > Tak, sprawdzone. Natomiast czy to było włamananie? Z mojego punktu
    > widzenia tak, i wiele osób podziela tą opinię. Natomiast matka chłopaka
    > twierdzi, że poszedł on coś wyjaśniać. Wobec tego dziwne mi się wydaje,
    > że poszedł akurat w nocy, kiedy wszyscy spali, wyłamał furtkę i rozwalił
    > drzwi wchodząc do środka. Na 'wyjaśnienia' zabrakło mu już czasu (na
    > szczęście).

    moze chcial wyjasnic dlaczego wylamal furtke, rozbil szybe, itp ;)

    --
    9 songs ........................................ http://tiny.pl/qg37
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt

  • 33. Data: 2005-09-09 09:32:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    w niedziele w tvn program pod napieciem bedzie poswiecony tej "obronie
    koniecznej",
    polecam z wlaszcza tym ktorzy nic nie wiedzac o sprawie tak kibicowali
    "mordercy(?)" .

    P.

  • 34. Data: 2005-09-22 16:50:06
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    mariposa doux <4...@g...pl> Tuesday 06 of September 2005
    13:22

    > byc moze juz niedlugo wchodzac gdzies, bedziemy jak na amerykanskich
    > filmach z daleka krzyczec "halloooo, jest tam ktooooo!?" zeby nie dostac
    > z nienacka z dubeltowki...

    Ja używam dzwonka, a w razie braku reakcji nie wywarzam drzwi, ale może
    dziwny jestem ;)

    --
    Rafał Maj