  • 11. Data: 2005-04-14 15:04:13
    Temat: Re: PROBLEM
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:d3lugl$4rk$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "news.tpi.pl" <r...@S...pl> napisał w
    > wiadomości news:d3la02$a92$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jakie "opinie Squlwysyna" czytałeś??????
    > Jego nick jest adewatny do osobowości, dlatego wiekszość ma go w KF-e i
    > Tobie też to radzę. Nic nie stracisz.

    od kiedy ty jestes wiekszoscia???

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 12. Data: 2005-04-14 15:55:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3m0pe$6q2$1@inews.gazeta.pl...

    > od kiedy ty jestes wiekszoscia???

    Od wtedy gdy w gustownym kaftaniku przepasanym na plecach zaklada reke na
    reke i wypowiada slowa "Państwo to ja".

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2005-04-14 16:42:19
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 22:51:21 +0200, no_name napisał(a):

    . Boję się, że tym razem
    > zwolnionią mnie z pracy. Boję się iść na policję, gdyż jakiekolwiek
    > problemy osobiste wpłyną na stosunki z firmą, w której pracuje.
    > Wystarczy, że ktoś się dowie co się dzieje w mojej rodzinie i koniec.
    > Jestem między młotem a kowadłem i nie wiem co robić.

    No nie wiem co to za taka firma ,no ale dam spokój tej firmie.problemu nie
    rozwiążesz przez pytania a przez działanie.jesteś przekonany ,że Cię
    zwolnią więc jest to sprawa ostateczna,więc zacznij rozmowę od Szefa tej
    firmy i powiedz mu kawę na ławę o co chodzi.A może ten szef ma w rodzinie
    jakiegoś łobuza.Jak szef podejmie decyję o Twoim zwolnieniu zapytaj jego
    /szefa/ kto go zwolni jak ty zaczniesz robić świństwa .A temu łobuzowi no
    cóż jak prawo nie wyprostuje rozumu /wyłudzanie może być przestępstwem ,a
    może to tak zwany szantaż/ to rodzina mu powinna skutecznie wytłumaczyć
    koniecznoiść poprawnwgo zachowania.Znam osobiście taki porzypadek, rodzina
    brdzo skutecznie wytłumaczyła pewnej pani konieczność poprawnego zachowania
    się.Zaręczam pomogło
    JanuszHr

  • 14. Data: 2005-04-14 20:03:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl> niebacznie popelnil

    > Użytkownik "no_name" <s...@o...pl_> napisał w wiadomości
    ^^^^^^^^^
    > Bo ktos kto sie nie podpisal zadnym nawet nickiem, nie ujawnil
    > chocby plci
    1 Już napisano, że "no_name" to też nick,
    Gdy ktoś się podpisze "brak nicka" czy "brack nika" to też podpis
    BTW lepsze to niż wpisanie nazwy serwera
    2 Co ma płeć do opisywanej sprawy?
    Bez numeru buta i pinu do tel. też nie możesz nic sensownego
    odpowiedzieć?

    --
    pozdro
    poreba