    From: Janusz <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PROBLEM
    Date: Thu, 14 Apr 2005 18:42:19 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 22:51:21 +0200, no_name napisał(a):

    . Boję się, że tym razem
    > zwolnionią mnie z pracy. Boję się iść na policję, gdyż jakiekolwiek
    > problemy osobiste wpłyną na stosunki z firmą, w której pracuje.
    > Wystarczy, że ktoś się dowie co się dzieje w mojej rodzinie i koniec.
    > Jestem między młotem a kowadłem i nie wiem co robić.

    No nie wiem co to za taka firma ,no ale dam spokój tej firmie.problemu nie
    rozwiążesz przez pytania a przez działanie.jesteś przekonany ,że Cię
    zwolnią więc jest to sprawa ostateczna,więc zacznij rozmowę od Szefa tej
    firmy i powiedz mu kawę na ławę o co chodzi.A może ten szef ma w rodzinie
    jakiegoś łobuza.Jak szef podejmie decyję o Twoim zwolnieniu zapytaj jego
    /szefa/ kto go zwolni jak ty zaczniesz robić świństwa .A temu łobuzowi no
    cóż jak prawo nie wyprostuje rozumu /wyłudzanie może być przestępstwem ,a
    może to tak zwany szantaż/ to rodzina mu powinna skutecznie wytłumaczyć
    koniecznoiść poprawnwgo zachowania.Znam osobiście taki porzypadek, rodzina
    brdzo skutecznie wytłumaczyła pewnej pani konieczność poprawnego zachowania
    się.Zaręczam pomogło
    JanuszHr