  • 11. Data: 2004-06-08 07:07:27
    Temat: Re: PRACOWNICA W CIĄŻY
    Od: Ela<e...@i...pl>

    > I to jest typowe podejście *naciągacza* , ale Ty
    > masz już w tym wprawę. Na PZU przećwiczyłaś.
    > (tylko PZU?.)
    Hmm , ja wyczytałam, że z ZUS-em.
    I wcale nie uważam, że to jest podejście naciągacza.
    Każdy robi tak, by mu w życiu było dobrze. czy uważasz, że powinna
    pójść kraść?
    Twój wpis świadczy tylko o tym, że nie masz nic ciekawego do
    napisania, a ponieważ masz zły dzień, to chcesz się na kimś wyżyć.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-06-08 09:34:29
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ela" <e...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ca3ojf$3o4$1@fargo.cgs.pl

    > Hmm , ja wyczytałam, że z ZUS-em.
    > I wcale nie uważam, że to jest podejście naciągacza.

    A kogo?. Teraz pochwaliła się, że *udało* jej się
    naciągnąć ZUS, a w innych wątkach "wspomina"
    o naciągnięciu PZU na wypłatę odszkodowania za
    wypadek drogowy (wg. PZU) i w jeszcze innym
    wątku chce wydoić byłego męża. (bo mu się "wiedzie")

    > Każdy robi tak, by mu w życiu było dobrze. czy uważasz, że powinna
    > pójść kraść?

    Każdy niech robi tak aby *godnie żyć* , ale na swój
    rachunek. Kraść nie powinna, powinna pójść do pracy.

    > Twój wpis świadczy tylko o tym, że nie masz nic ciekawego do
    > napisania, a ponieważ masz zły dzień, to chcesz się na kimś wyżyć.

    Mój post świadczy jedynie o tym, że zebrałem
    wszystko do kupy (jej posty) i wyciągnąłem
    wnioski.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."

  • 13. Data: 2004-06-08 09:37:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jun 2004, ewa snieg wrote:

    >+ Marcin <y...@p...onet.pl> napisał(a):
    [...]
    >+ Człwieku..przy takim bezrobociu żałujesz dziewczynie macierzyńskiego?potem
    >+ wychowawczego?

    Podejrzewam że ani jednego ani drugiego nie "żałuje".
    Ale potencjalne trzydzieści kilka dni chorobowego na które będzie
    musiał skądś wziąć pieniądze (jak to skąd - pozostali pracownicy
    muszą zarobić...) pewnie stanowi przedmiot jego rozważań...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-06-08 12:51:42
    Temat: Re: PRACOWNICA W CIĄŻY- dlugawe, ale specjalnie dla Eli
    Od: "Marcin" <y...@p...onet.pl>

    > wychowawczego?   niech ma swoje 5 minut,ja pracowałam 3 miesiące przed
    > urodzeniem i wygrałam z ZUS-em wszystkie swiadczenia! niebądx jak urzędnicy-

    Szanowna Kolezanko,

    Jesli bede potrzebowal poczytac takich idiotycznych komentarzy jak Twoje, to
    napisze do Przyjaciolki albo Bravo Girl.

    Widze, ze uwielbiasz sie po prostu przyczepiac do postow, bo nic madrego z
    Twojej odpowiedzi nie wynika. Mysle, ze po prostu znalazlas sobie posta, w
    ktorym moglas nareszcie sie pochwalic osiagnieciami w walce z ZUS'em. Chyba
    powiniem w tym miejscu zlozyc gratulacje...

    Sadze tez, ze nie zadalas sobie trudu, zeby przeczytac cala dyskusje od
    poczatku, tylko nacisnelac ODPOWIEDZ na przypadkowej wiadomosci. Wiec napisze
    specjalnie dla Ciebie jeszcze raz (zebys nie pisala, ze jestem bezduszny):
    powodem nie przedluzania umowy NIE JEST ciaza, bo o tym fakcie dowiedzialem sie
    droga nieoficjalna.

    Na koniec chce Ci zyczyc wszystkiego "najfajszego" w nastepnych walkach z ZUS,
    US, NIK, SN i co tam jeszcze Ci sie po drodze trafi.

    Ubolewam, ze piszesz takie glupoty, ale coz...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 15. Data: 2004-06-08 12:54:35
    Od: "Marcin" <y...@p...onet.pl>