  • 1. Data: 2004-09-29 07:01:23
    Temat: Re: PP,KK, KC...? szalony pracodawca.
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Tu juz nie chodzi o to jak walczyc o swoje prawa ale jak tego g.....a
    > sprowadzic do parteru, oczywiscie na poziomie odpowiedzialnosci prawnej.

    Nie odpowiadac ;-)

  • 2. Data: 2004-09-29 07:39:19
    Temat: PP,KK, KC...? szalony pracodawca.
    Od: "PGT" <d...@v...pl>

    Witam,

    Co proponujecie zeby zrobic jesli:

    Pracodawca rozlicza pracowników z tego jak i gdzie wydaja pieniadze. Uznal
    ze trzeba kupowac w okreslonych sklepach i wydawac zaraobione pieniadze w
    okresllonych miejscach.

    Gdy spyta: "gdzie Pani kupuje" a uslyszy nie to co chce - proponuje
    natychmiastowa zmiane pracy.

    Tu juz nie chodzi o to jak walczyc o swoje prawa ale jak tego g.....a
    sprowadzic do parteru, oczywiscie na poziomie odpowiedzialnosci prawnej.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-09-29 07:51:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 08:39:19 +0100, PGT naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Tu juz nie chodzi o to jak walczyc o swoje prawa ale jak tego g.....a
    > sprowadzic do parteru, oczywiscie na poziomie odpowiedzialnosci prawnej.

    Nagrać taką rozmowę i odpowiedzieć nie po myśli pracodawcy (pewnie zgodnie
    z prawdą). Jeżeli kiedykolwiek z jakiekolwolkiek powodu pracodawca cie
    zwolni (nawet słusznie), dać pozew do sądu o przywrócenie do pracy/
    względnie odszkodowanie i przedstawić taśme jako dowód. Sądy pracy bardzo
    nie lubią tego typu zachowań a jeżeli z taśmy będzie wynikało jednoznacznie
    że pracodawca postawił sprawę w ten sposób to na 100% jest na przegranej
    pozycji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-09-29 07:57:51
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "PGT" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tu juz nie chodzi o to jak walczyc o swoje prawa ale jak tego g.....a
    > sprowadzic do parteru, oczywiscie na poziomie odpowiedzialnosci prawnej.

    telefon do PIP ?

  • 5. Data: 2004-09-29 08:20:51
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    PGT wrote:

    > Tu juz nie chodzi o to jak walczyc o swoje prawa ale jak tego g.....a
    > sprowadzic do parteru, oczywiscie na poziomie odpowiedzialnosci
    > prawnej.

    a po co z nim w ogole gadac :) ja bym nie odpowiadal bo jeszcze by kociego
    nosa dostal :P

  • 6. Data: 2004-09-29 10:06:04
    Od: "PGT" <d...@v...pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a po co z nim w ogole gadac :) ja bym nie odpowiadal bo jeszcze by kociego
    > nosa dostal :P

    ?

    pozd

  • 7. Data: 2004-09-29 11:31:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PGT" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

    odpowiedzieć mu, ze Ty dajesz pieniądze małżonkowi i nie wiesz, gdzie on
    robi zakupy. Może zrozumie swoją głupotę (pracodawca).