  • 1. Data: 2002-08-22 08:31:26
    Temat: POMOCY - reklamacja SUperStarów ADIDASA
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam potrzebuję pomocy.

    23 lipca 2002 zakupiłem superstary adidasa cena 299 pln
    10 sierpnia zauwazylem ze rozowe wszywki na obuwiu znacznie się zcieraja -
    najprawdopodobniej od noszenia dlugich jeensow.
    Obuwie bylo sporaqdycznie uzytkowane przez ten czas, jednak sie zabrudzila
    podeszwa, umylem je dokladnie i oddalem do reklamacji 12 sierpnia.

    OTO OPINIA RZECZOZNAWCY.
    SCIERANIE NADRUKU W TYM PRZYPADKU JEST ZJAWISKIEM NORMALNYM GDYZ NA TWORZYWI
    POWLOKA NIE TRZYMA. KLIENT DOKONUJAC ZAKUPU POWININ SIE LICZYC Z TYM
    ZJAWISKIEM, A TYMBARDZIEJ OBUWIE NOSI SLADY PRAWNIA. BRAK PODSTAW DO
    UWZGLEDNIENIA REKLAMACJI.

    Paranoja - obuwie 14 dniowe sie niszczy a ja wydajac 300 pln na buty (zony)
    powinienem sie liczyc z tym ze tworzywo sie zetrze podczas normalneo
    uzytkowania.

    POTRZEBNA RADA CO DALEJ...... NAJLEPIEJ KONTAKT DO RZECZOZNAWCY - jestem z
    Czestochowy

    0-505 8693 673
    034 ..... 3632679 bede w domu ok 11:30 dzis

    Prosze o telefon ja oddzwonie bo nie mam dojscia do sieci w domu

  • 2. Data: 2002-08-22 09:06:35
    Temat: Re: POMOCY - reklamacja SUperStarów ADIDASA
    Od: p...@p...onet.pl

    Rzeczoznawca nie koniecznie z czestochowy

    0-505 8693 673
    034 ..... 3632679 bede w domu ok 11:30 dzis

    Prosze o telefon ja oddzwonie bo nie mam dojscia do sieci w domu

    DZIEKUJE

  • 3. Data: 2002-08-22 12:37:34
    Od: p...@p...onet.pl

    Sprawa się skomplikowala - PIH, Rzecznik Praw Konsumentow w Cze-wie znaja firme
    TEAM i wiedza jakie sa ich praktyki, stwierdzili ze dalsze zalatwianie sprawy
    jest bezsensowne pozostaje tylko sad..... CO ROBIC

    0505 863 673 - oddzwonie
    Dominik