  • 1. Data: 2002-08-22 07:02:56
    Temat: Rękojmia na usługi? Jest coś takiego?
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Szukałem w archiwum grupy i nie znalazłem nic nt rękojmi na usługi.
    Jeżeli przykładowo, w zakłądzie mechanicznym ktoś niestarannie ("niezgodnie
    z sztuką") zamontował mi jakąś część i po paru miesiącach (4 mies.) powtarza
    się ta sama wawria, to czy jakieś prawo pozwoli mi wyegzekwować ponowną
    bezpłatną naprawę? Co z częściami zamiennymi, które kupiłem, a z winy
    nieprawodłowego montażu uległy uszkodzeniu?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz