  • 1. Data: 2003-06-17 19:10:49
    Temat: POMOCY dosc pilne !!!! art. 132 KPA
    Od: "DJB" <djb@(at)netday.pl>

    Posiadam Decyzje Urzedu Miejkskiego w Gdansku od ktoorej napisalem odwolanie
    do Pom Urzedu Wojewodzkiego za posr. jw.
    Sprawa dotyczy samowoli budowlanej a konkretnie wykonania prac remonotowych
    przez inwestora X w kamienicy zanim uprawomocnila sie wspomniana decyzja -
    ba nawet wykonanie prac budowlanych zanim decyzja zostala wydana :)
    Odwolanie spowodowalo przeprowadzenie ogledzin miejsca robot budowlanych
    perzez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zwiazku z peknieciami na
    scianach kilku lokali mieszkalnych w jednym z pionoow kamienicy.
    W wyniku tego nakazano inwestorowi (PINB) wstrzymanie robót budowlanych,.
    Dzisiaj otrzymuje pismo od PINB o tym ze zostaje wszczete postepowanie
    administracyjne wobec inwestora X w zwiazku z samowolnie prowadzonymi
    pracami budowlanymi.
    Jednoczesnie dzisiaj otrzymuje pismo z Urzedu MIejskiego z informacja ze
    odwolanie w tej sprawie zostaje przeslane do PUW w Gdansku lecz w pisnie
    zacytowano :W sprawie Urząd nier znalazl podstaw do zastosowania art 132
    KPA."
    Ludzie pomocy bo juz nie wiem o co chodzi
    PINB wszysna postepowanie a UM nie widzi podstaw do zmiany decyzji lub
    wydania innej?? czy jak mam to rozumiec???

    Aha i w sprawie tych pekniec na scianach ??jakie srodki mozna zastosowac
    wobec inwestora ?? naprawienie szkody ???? nawiazka ???? jak mam dochodzic
    swoich praw???

    Baaaardzo wdzieczny za kazda podpowiedz poniewaz ide jutro odwiedzac Urzędy
    ktoore uczestniczyly w tej farsie
    :)0
    Pozdrawiam z 3MIASTA

    --
    Just see It http://www.hsv.gda.pl

  • 2. Data: 2003-06-17 19:13:39
    Temat: Re: POMOCY dosc pilne !!!! art. 132 KPA
    Od: "DJB" <djb@(at)netday.pl>

    dodam ze Decyzja dot. zezwolenia na przeprowadzenie czesciowej rozboiorki
    sciany nosnej budynku i zastapienie jej ... czyms tam

  • 3. Data: 2003-06-17 20:37:54
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "DJB" <djb@(at)netday.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoich praw???
    >
    > Baaaardzo wdzieczny za kazda podpowiedz poniewaz ide jutro odwiedzac

    PINB to nie urząd miasta jeden to organ państwowy jak sama nazwa wskazuje
    a UM to samorząd a więc nic dziwnego, że dwie różne reakcje.

    należy domagać się przywrócenia stanu wyjsciowego ale nie panikuj,
    bo jak sam piszesz nie jestes sam a sprawa dotyczy większej liczby lokali
    czyli generalnie całej wspólnoty i to ona moze byc strona wiodącą.

    poza tym nie bardzo rozumiem skąd ow art. 132 KPA ?

    za dużo niewiadomych,
    JarekM,
    też z 3miasta

  • 4. Data: 2003-06-17 21:19:09
    Od: "DJB" <djb@(at)netday.pl>

    w odpowiedzi napisze ze wystepuje jako czlonek zarzadu wspolnoty
    mieszkaniowej wiec :)
    zamierzam sie udac do UM i powiadomic o decyzjach PINB :))
    dzieki za odpowiedz

    --
    Just see It http://www.hsv.gda.pl

  • 5. Data: 2003-06-17 22:06:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Za bardzo chaotycznie napisałeś, bym mógł napisać coś wiążącego. Generalnie
    jest coś takiego, że jak postępowanie wszczyna PINB, to już do końca on
    wydaje decyzje administracyjne w tej sprawie UM nie jest już władny. Może o
    to chodzi. Ja bym po prostu do nich zadzwonił i zapytał.