  • 1. Data: 2003-06-17 17:43:34
    Temat: Czy cos takiego podchodzi pod prokuratora ?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    dowcip kurwa ja ci pysk rozpierdole
    <numerGG> (19:33)
    huju
    Papik (19:34)
    robisz bledy ortograficzne
    <numerGG> (19:34)
    nie ty jestes huj a nie chuj
    Papik (19:34)
    a co takiego zrobilem,ze mi literke zabierasz ?
    Papik (19:35)
    i mi tu grozisz ?
    <numerGG> (19:35)
    dupy dajesz na lewo i prawo
    Papik (19:35)
    to chyba normalne w moim mlodym wieku, nieprawdaz ?
    <numerGG> (19:35)
    a huj ci w oko
    <numerGG> (19:37)
    ja ci zapierdole
    <numerGG> (19:37)
    ty sie kurwa naucz pisac
    <numerGG> (19:38)
    huju
    <numerGG> (19:38)
    huju
    Papik (19:38)
    nie chce mi sie z Toba tracic czasu, cwiercinteligencie
    Papik (19:38)
    zegnam

    No wlasnie i co dalej ?

    --
    * brak kandydatek na zone ;) * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 2. Data: 2003-06-17 17:52:05
    Temat: Re: Czy cos takiego podchodzi pod prokuratora ?
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-06-17 19:43, Papik napisał(a):
    > Rozmowa na GG nie znam goscia:
    >
    > (...)
    > No wlasnie i co dalej ?

    Klikasz na przycisk "Menu" i wybierasz opcję "Zablokuj".
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 3. Data: 2003-06-17 18:26:07
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 17 Jun 2003 19:52:05 +0200, Wojciech Szweicer napisał/napisała:
    > Klikasz na przycisk "Menu" i wybierasz opcję "Zablokuj".
    > - Szwejk

    tak a jak mowi prawde to lize rany przez 3 tyg. w szpitalu..
    mysliszz,ze co ja wykonalem ? :P

  • 4. Data: 2003-06-17 18:59:35
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-06-17 20:26, Papik napisał(a):

    > tak a jak mowi prawde to lize rany przez 3 tyg. w szpitalu..
    > mysliszz,ze co ja wykonalem ? :P

    Jeśli naprawdę musisz, to wydrukuj rozmowę i idź na Policję. Ale wątpię,
    żebyś zdołał udowodnić, że ta rozmowa jest autentyczna...
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 5. Data: 2003-06-17 19:15:40
    Od: "ewa" <e...@p...com.pl>

    prokurator odwala taka sprawe
    policja nie potrafi zdobyc dowodow chociaz w komendzie glownej siedza
    specjalisci od tych spraw
    ale im sie nic nie chce
    mialem taki przypadek z pornografia
    prokurator zatrzymal tylko dowody czyli zabral mi dyskietke z zapisem
    i koniec
    nawet gosci nie mozna postraszyc prokuratorem
    do europy daleko
    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnbeukq5.p62.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

  • 6. Data: 2003-06-17 21:30:55
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 17 Jun 2003 21:15:40 +0200, ewa napisał/napisała:
> [...]
    > i koniec
    > nawet gosci nie mozna postraszyc prokuratorem

    ehh porazka :(
    Dzieki wszystkim za pomoc :)