  • 1. Data: 2003-06-17 19:06:22
    Temat: Zagrozenia pomyslu serwisu internetowego
    Od: Technokraton <e...@T...com>

    Witam!

    Mam pomysl na rozbudowany komercyjny serwis internetowy. Wymyslec cos
    nowego w dzisiejszym internecie to sztuka, mnie sie to byc moze udalo.

    Mam w zwiazku z tym dwie kwestie:

    1) Opatentowanie pomyslu na serwis - czy to jest wogole mozliwe?
    Musialby to byc patent miedzynarodowy - wiadomo, internet. Czas?
    Koszty?

    2) Do realizacji wspomnianego pomyslu potrzebuje wspolpracownika, wiec
    musze kazdemu potencjalnemu wspolpracownikowi przedstawic pomysl. Czy
    da sie jakimis "domowymi" sposobami zabezpieczyc przed wykorzystaniem
    mojego pomyslu przez potencjalnego wspolpracownika, ktory zrobilby to
    z pominieciem mnie?

    Caly serwis jestem w stanie zrealizowac sam - czyli zaprogramowac,
    stworzyc oprawe graficzna. Wspolpracownika potrzebuje glownie do
    pokrycia kosztow, ewentualnie przygotowania roznych wersji jezykowcyh.

    Serwis bedzie przynosil dochody glownie od zarejestrowanych
    uzytkownikow.

    Technokraton
    [usun DUZE LITERY z adresu email]

  • 2. Data: 2003-06-17 20:47:26
    Temat: Re: Zagrozenia pomyslu serwisu internetowego
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Technokraton napisał:
    > 1) Opatentowanie pomyslu na serwis - czy to jest wogole mozliwe?

    2 x Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --