  • 11. Data: 2003-11-17 07:23:29
    Temat: Re: może i ma, ale przecież nic nie musi!. :)
    Od: "ania marcin " <a...@W...gazeta.pl>

    Andrzej_K. <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:bp8mgk$e17$1@inews.gazeta.pl
    >
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    za ten link bez żadnej aluzji bardzo dziękuję, ale w akcie
    desperacji "etetykieta" nie wiem czy dla mnie była aż tak istotna...dla
    innych jak widzę tak. Ale cóż, czy można wybaczć amatorszczykowi...chyba
    tak;))(mowa o mnie)
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-11-17 11:24:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania marcin " <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bp9t1g$p7d$1@inews.gazeta.pl...

    "CO JA JAKO ZUPEŁNIE NIEWINNA KOBIETKA MOGE ZROBIC!!!"

    Przestać śmiecić;))

    Leszek

  • 13. Data: 2003-11-17 12:51:55
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bpab5e$sbp$1@topaz.icpnet.pl

    > "CO JA JAKO ZUPEŁNIE NIEWINNA KOBIETKA MOGE ZROBIC!!!"
    >

    > Przestać śmiecić;))

    Albo *stracić wreszcie tę niewinność* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wierności i przebaczania uczmy się od psów."

  • 14. Data: 2003-11-17 13:38:32
    Temat: [OT] Linki, netykieta, te sprawy..
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    Dobre - musze sobie to gdzies zapisac obok innych przydatnych linków, takich
    jak:

    http://ntg.bocznica.org/

    ;-)

    Byłkiedys taki bardzo, bardzo fajny i na tej grupie często by sie przydał,
    tylko przy okazji któregoś reinstala go zagubiłem. Taki z Bartem Simpsonem
    piszący n-razy na tablicy : I will use google before asking stupid questions
    I will use google before....

    Depi.

  • 15. Data: 2003-11-17 13:41:06
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Albo *stracić wreszcie tę niewinność* :)

    O! Popieram! :-D

    --
    Depi.

  • 16. Data: 2003-11-18 13:32:38
    Temat: Re: [OT] Linki, netykieta, te sprawy..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2003, Marcin Olender wrote:
    [...]
> [...]
    >+ piszący n-razy na tablicy : I will use google before asking stupid questions

    Ostatnio ktoś na mnie warczał że co chwilę zapodaję i już nudne
    się robi to przestałem:

    http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2003-11-18 13:50:46
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl

    > Ostatnio ktoś na mnie warczał że co chwilę zapodaję i już nudne
    > się robi to przestałem:
    >
    > http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/

    To jest bardzo fajne i chyba o tym wspominał Marcin.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    ...ostatnio ojciec przeczytał w pewnej ankiecie, że najwięcej wypadków

  • 18. Data: 2003-11-20 17:23:58
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > To jest bardzo fajne i chyba o tym wspominał Marcin.

    Dokładnie o tym ( a raczej prawie - bo o wersji angielskiej, ale chodzi o to
    samo)! Jest super i niestety przydaje się na okrągło.

    Pozdrawiam i dzieki Gotfrydzie!

    --
    Depi.