    From: "ania marcin " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POMOCY - SĄSIADKA ZATRUWA MI ŻYCIE ;-/(długawe)
    Date: Sun, 16 Nov 2003 15:32:30 +0000 (UTC)

    witam, po krótce mieszkam w w-wie nad sąsiadką, starszą... domniemam, że ma
    problemy psychiczne...pisze listy do spóldzielni, że zakładam podłsuchy, że
    mam warsztat stolarski w domu( a gdzie ja babka i warsztat;-))) do kiedyś
    dzwoniła na policję i miałam dośc często wizyty panów... niczego się nie
    bałam bo NORMALNIE ŻYJĘ...ale już od jakieś czasu w nocy "wali w rury",
    wbiega na moje piętro, "wali w drzwi" i zmyka!!!!! Jak były stare drzwi
    ok..ale teraz mam piękne drzwi a Ona nikoniecznie łapką wali...Wrzeszczy
    czasem, że chcę ją wykończyć...

    Do spóldzielni napisałam pismo..ze to nie ja ale Ona mi życie
    zatruwa...dzielnicowy... jak go odwiedzam..poniekąd może na jakiś czas Babcia
    się uspokoi...ale nie na długo...może jest mało skuteczny..bo teortycznie
    STARSZA na pierwszy rzut oka jest w normie...
    CO JA JAKO ZUPEŁNIE NIEWINNA KOBIETKA MOGE ZROBIC!!!JAKIE MAM PRAWA (dodam,
    że już się wkurzyłam jak o 20 odkurzałam a ona zaczęła się dobijać
    zadzwoniłam na policję...a oni stwierdzili że zapiszą sobie ale generalnie
    nie ma po co ją nachodzic...bo się bardziej wkurzy.(wrr)
    JEZELI MACIE JAKIES METODY...arszenik i takie tam inne