  • 1. Data: 2004-01-26 11:12:52
    Temat: PLAGIAT
    Od: "Gie Booyny" <h...@g...pl>

    Witam.

    Moj znajomy, aktualnie starajacy sie o prace w policji, 2 lata temu
    bronil prace magisterska, ktora nie byla jego autorstwa... a dokladnie
    zlozyl prace mgr, w ktorej jedyny jego wklad polegal na napisaniu
    strony tytulowej.
    poniewaz nie nalezy do 'najbystrzejszych' (zresza, zbyteczna uwaga), chwalil
    sie tym faktem na lewo i prawo :-). W konsekwencji na dzien dzisiejszy
    targaja nim pewne obawy dotyczace tego, iz ktos moze zawiadomic o tym fakcie
    wladze uczelni, policje, prokurature (?) i bedzie mial klopoty...

    Wlasnie, moje pytanie brzmi co temu idiocie grozi? I czy cos w ogole
    moga mu zrobic (odebrac dyplom, moze dostac wyrok)?
    Czy jest jakies przedawnienie (bronil sie w 2002roku).

    Z gory dziekuje za cenne rady :-)

    Uklony.

    Greego

  • 2. Data: 2004-01-26 13:46:37
    Temat: Re: PLAGIAT
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > bronil prace magisterska, ktora nie byla jego autorstwa... a dokladnie
    > zlozyl prace mgr, w ktorej jedyny jego wklad polegal na napisaniu

    i on chce stac na strazy prawa i porzadku? on chce pracowac w policji?!
    mam nadzieje, ze takiego oszusta ktos nakryje i w ten sposob nie pozwoli
    aby taki nieuczciwy czlowiek pracowal w policji!!!

    co za kraj, co za ludzie...

  • 3. Data: 2004-01-26 14:17:08
    Od: "Gie Booyny" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bd <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > mam nadzieje, ze takiego oszusta ktos nakryje i w ten sposob nie pozwoli
    > aby taki nieuczciwy czlowiek pracowal w policji!!!

    zgadzam sie w 100%. to zwykle oszustwo.
    zrobil chlop glupstwo i teraz zaluje.
    ale pytanie dotyczylo konsekwencji...

    Uklony,

    - Greego

  • 4. Data: 2004-01-26 15:54:01
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Gie Booyny" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > zgadzam sie w 100%. to zwykle oszustwo.
    > zrobil chlop glupstwo i teraz zaluje.
    > ale pytanie dotyczylo konsekwencji...

    Straci magistra

  • 5. Data: 2004-01-27 00:12:34
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-26 12:12, Użytkownik Gie Booyny napisał:

> [...]
    > moga mu zrobic (odebrac dyplom, moze dostac wyrok)?
    > Czy jest jakies przedawnienie (bronil sie w 2002roku).

    zmien towarzystwo, bo ktos, kto zlamal prawo i chce byc policjantem jest
    swietnym materialem na $&#*&$

    marcin

  • 6. Data: 2004-01-27 01:36:56
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <5...@n...onet.pl>, bd wrote:
> [...]
    > mam nadzieje, ze takiego oszusta ktos nakryje i w ten sposob nie pozwoli
    > aby taki nieuczciwy czlowiek pracowal w policji!!!

    Naprawdę sądzisz, że to takie oryginalne polskie, iż różnej maści kanalie
    chcą się dorwać do takiej czy innej władzy?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2004-01-27 07:29:07
    Od: "Gie Booyny" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > zmien towarzystwo, bo ktos, kto zlamal prawo i chce byc policjantem jest
    > swietnym materialem na $&#*&$
    >
    > marcin

    zgadzam sie, to jest $&#*&$, ale tego ze jest moim kumplem
    i ze znamy sie od 10 lat nie zmienie :-)

    pozdrawiam,

    Greego