  • 1. Data: 2004-01-26 10:34:22
    Temat: Druk umowy darowizny samochodu...
    Od: "Jarek" <j...@U...pl>

    ...gdy darczyńców jest kilku. Wszyscy są właścicielami samochodu.

    Gdzie znajdę taki wzór umowy?

  • 2. Data: 2004-01-26 10:38:40
    Temat: Re: Druk umowy darowizny samochodu...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@U...pl> napisał
    w wiadomości news:bv2qdg$ei4$1@atlantis.news.tpi.pl

    > ...gdy darczyńców jest kilku. Wszyscy są właścicielami samochodu.

    Dlaczego ktokolwiek miałby się *wysilić* i Ci pomoc
    skoro Ty nie chcesz się *wysilić* i napisać "normalny"
    post?.

    > Gdzie znajdę taki wzór umowy?

    *Google Twoim przyjacielem*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bezinteresowna przyjaźń może istnieć tylko

  • 3. Data: 2004-01-26 11:09:45
    Od: "Jarek" <j...@U...pl>

    Nie rozumiem o co ci chodzi. Czemu ci się mój post nie podoba? To, że
    kawałek w tytule a kawałek w treści?!

    Wyszukałem w sieci i nie znalazłem więc piszę tutaj. A ściślej znalazłem ale
    tylko gdy darczyńca jest jeden. Ja nie wiem czy mogę sobie dopisać kolejne
    osoby i wszystkie je nazwać darczyńcami. Stąd wysłałem tutaj.

    Do głowy mi nie przyszło, że nie spodoba się komuś styl postu.
    No i jeszcze jedno. Po co odpisujesz skoro nie znasz odpowiedzi na moje
    pytanie. Nudzi ci się czy co?

  • 4. Data: 2004-01-26 12:18:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@U...pl> napisał
    w wiadomości news:bv2sfn$qa0$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Nie rozumiem o co ci chodzi. Czemu ci się mój post nie podoba? To, że
    > kawałek w tytule a kawałek w treści?!

    Nikomu nie podoba się gdy jest lekceważony.

    > Wyszukałem w sieci i nie znalazłem więc piszę tutaj.
    > [................]

    To rób to w taki sposób aby wyglądało to, że *to Ty prosisz*
    o pomoc, a nie, że *robisz łaskę, że żyjesz*

    > Do głowy mi nie przyszło, że nie spodoba się komuś styl postu.

    Może masz za małą głowę?.

    > No i jeszcze jedno. Po co odpisujesz skoro nie znasz odpowiedzi na moje
    > pytanie. Nudzi ci się czy co?

    Flejtuchom o leniom nieudzielam porad.

    PS. Odpowiadaj pod przyciętymi_niezbędnymi cytatami.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać,

  • 5. Data: 2004-01-26 12:41:12
    Od: "Jarek" <j...@U...pl>

    A napiszę ci to.

    Bez komentarza!!!!!

  • 6. Data: 2004-01-30 15:20:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, Jarek wrote:
    [...Andrzejowi, nad cytatem, pewnie znowu czeka na oklaski...]
    >+ Wyszukałem w sieci i nie znalazłem więc piszę tutaj. A ściślej znalazłem ale
    >+ tylko gdy darczyńca jest jeden. Ja nie wiem czy mogę sobie dopisać kolejne
    >+ osoby i wszystkie je nazwać darczyńcami.

    A co by stało na przeszkodzie ?
    [...]
    >+ Do głowy mi nie przyszło, [...]

    Mało widziałes w życiu ;)
    [...]
    >+ No i jeszcze jedno. Po co odpisujesz skoro nie znasz odpowiedzi

    Widac nie zauważyłes że grupa jest DYSKUSYJNA.

    pozdrowienia, Gotfryd