  • 1. Data: 2004-01-26 11:28:41
    Temat: Praca w niepelnym wymiarze - pytanko
    Od: "cranio/mindfields" <c...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich. Mam nastepujacy problem: jak wiadomo 1 stycznia 2004 r.
    weszla w zycie nowelizacja kodeksu pracy. Jezeli pracownik jest zatrudniony na
    1/2 etatu, wowczas wymiar przyslugujacego mu urlopu wypoczynkowego moze wynosic
    albo 10, albo 13 dni. W porzadku, ale co z zaleglym (czyli tzw. starym)
    urlopem, ktory mozna wykorzystac do konca pierwszego kwartalu 2004 r.? Inaczej
    mowiac: jesli np. pracownik zatrudniony na 1/2 etatu mial dotychczas 26 dni
    urlopu, wykorzystal w roku 2003 18 dni, to czy pozostale 8 dni >>starego<<
    urlopu przepada, czy mozna je wykorzystac do konca pierwszego kwartalu 2004 r.?
    Z gory dziekuje za odp. i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-01-26 17:20:32
    Temat: Re: Praca w niepelnym wymiarze - pytanko
    Od: <l...@p...fm>

> [...]
    > urlopu, wykorzystal w roku 2003 18 dni, to czy pozostale 8 dni >>starego<<
    > urlopu przepada, czy mozna je wykorzystac do konca pierwszego kwartalu

    Moze wykorzystac. Prawo nie dziala wstecz.

    Dan.