  • 1. Data: 2004-03-23 08:46:41
    Temat: PKP - ulga - studia podyplomowe!!!
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam!!!
    moje pytanie jest bardzo konkretne i krotkie!!! czy student stodiow
    podyplomowych ma prawo do ulgi na przejazdy PKP??? jezeli to mozliwie prosze
    o wskazanie podstawy prawnej!!!
    serdeczne dzieki
    pozdrawiam

    --
    Tomek

    t...@w...pl
    GG: 986254

  • 2. Data: 2004-03-23 18:31:06
    Temat: Re: PKP - ulga - studia podyplomowe!!!
    Od: "radiks" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moje pytanie jest bardzo konkretne i krotkie!!! czy student stodiow
    > podyplomowych ma prawo do ulgi na przejazdy PKP??? jezeli to mozliwie

    Nie jest to mozliwe. Powód jest prosty - studia podyplomowe sa studiami
    tylko z nazwy. Tak naprawdę są rónoważne kursom i innym dokształcaniom
    zgodnie z odpowiednim rozporządzeniem Ministra Edukacji (już nie pamiętam
    dokładnie).
    Studia podyplomowe nie są studiami w rozumieniu ustawy o szkolnictwie
    wyższym. Nie dostaje się na takich studiach legitymacji studenckiej a
    jedynie atrapę indeksu.
    Krótko mówiąc - zniżki niet

    --
    Ra

  • 3. Data: 2004-03-23 22:43:35
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    nie zgadzam się z tym że studia podyplomowe to nie studia. Ustawa o
    szkolnictwie wyższym wymienia je jednym ciągiem za wszystkimi innymi
    studiami.
    Zgadzam się w tym zakresie co do zniżek. Faktycznie nie przysługują

  • 4. Data: 2004-03-24 14:43:24
    Od: "Przemek I." <u...@T...pl>

    Mrls napisał(a):

> [...]
    > studiami.
    > Zgadzam się w tym zakresie co do zniżek. Faktycznie nie przysługują

    ... i od wojska też nie zwalniaja !

    --
    Przemek

  • 5. Data: 2004-03-25 07:29:38
    Od: g...@p...onet.pl

    > ... i od wojska też nie zwalniaja !

    A co, po studiach chcą cię wziąć do wojska?

  • 6. Data: 2004-03-25 07:29:51
    Od: g...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-03-28 08:35:52
    Od: "Przemek I." <u...@T...pl>

    napisał(a):

    > A co, po studiach chcą cię wziąć do wojska?

    Mam absolutorium, w czerwcu sie bronie i do tego czasu mam odroczkę.
    Ale teraz jetem na 1 sem. podyplomowych, po wakacjach zacznie mi się 2
    semestr. Jak mnie wezmą po wakacjach do wojska przepadną mi pieniądze i co
    najważniejsze szkoła ! Rok w plecy i wszytko od nowa :( - dla mnie tragedia
    !
    Zaczynam sie tym martwić już teraz bo może nie byc za ciekawie.

    --
    Przemek