  • 1. Data: 2004-03-23 07:38:39
    Temat: Wynajem mieszkania - kto doradzi
    Od: "Trybik" <m...@g...pl>

    Witam,
    chcialbym komus wynajac mieszkanie i w zwiazku z tym mam pytanie, czy gdybym
    kogos zameldowal na pobyt czasowy, czy to mi grozi jakimis konsekwencjami
    typu ze moge miec problemy w razie czego z pozbyciem sie lokatora, gdy
    skonczy sie meldunek czasowy?
    Na co zwracac uwage przy wynajmie mieszkania, czy i jakie kryje sie za tym
    ryzyko, moze jakies sugestie.

    Bardzo prosze o jakies podpowiedzi - -dziekuje.

  • 2. Data: 2004-03-23 08:21:40
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - kto doradzi
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule news:c3ophu$6u6$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Trybik z adresu <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > za tym ryzyko, moze jakies sugestie.
    >
    > Bardzo prosze o jakies podpowiedzi - -dziekuje.

    Na wybór rodzaju rozliczenia z US z przychodu tego tytułu. Osobiście
    odradzam ryczałt.

  • 3. Data: 2004-03-23 09:16:24
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Trybik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ryzyko, moze jakies sugestie.
    >
    > Bardzo prosze o jakies podpowiedzi - -dziekuje.

    przede wszystkim jedna i najwazniejsza sprawa, umowa wypowiedzenia podpisana
    "in blanco", generalnie chodzi o to zebys mial papier na ktorym ten komu
    wynajmujesz godzi sie na rozwiazanie umowy najmu i godzi sie na okreslony
    termin wyprowadzki, umowa bez daty, w razie problemow, wstawiasz
    odpowiadajaca ci date i pacjent won z domu

    osobiscie nikogo bym nie meldowal w swoim mieszkaniu, nawet czasowo

  • 4. Data: 2004-03-23 20:47:44
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    szerszen wrote:
    > osobiscie nikogo bym nie meldowal w swoim mieszkaniu, nawet czasowo

    dlaczego?

    KG

  • 5. Data: 2004-03-24 07:20:18
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisal w wiadomosci

    > dlaczego?

    dlatego ze za duzo sie naczytalem o roznych dziwnych przekretach i prawach,
    o niemoznosci wywalenia pacjenta z wlasnego mieszkania, bo nikogo nie mozna
    wywalic na bruk itp

    po prostu nie ryzykowal bym takich akcji

  • 6. Data: 2004-03-25 15:55:27
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 23 Mar 2004 07:38:39 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

> [...]
    > ryzyko, moze jakies sugestie.
    >
    > Bardzo prosze o jakies podpowiedzi - -dziekuje.

    Meldunek czasowy nic nie szkodzi nikomu a jezeli to ma byc legalnie to
    najwazniejsza jest umowa najmu. W niej trzeba wszystko napisac. Znalazlam
    ich chyba ze 30 ale wstep brzmial " Pamietaj ze nie ma dobrych umow
    najmu......."
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)