  • 1. Data: 2004-03-23 07:44:15
    Temat: Czy mam szanse wygrac z AUTO-TAKiem ? - dluzsze
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czym jest ten twor chyba wszyscy wiedza. Jest to system bardzo podobny do
    Argetynskiego, dzieki ktoremu kupuje sie samochody marki FIAT. Znam wielu co
    kupuja dzieki temu systemowi, i to nawet po 2-3 auta. Co do mnie, tez bylem
    zadowolony z niego do momentu wygrania samochodu. A wiec tak : pod koniec
    lipca wylosowalem samochod (seicento), na poczatku sierpnia wyslalem
    zamowienie z tym ze na inny model (punto). Wg umowy maja 45 dni na
    dostarczenie samochodu. Podczas dokladnego zamowienia, jak sie sklada na
    inny model nalzey podpisac, ze akceptuje sie przedluzenie (nie napisane o
    ile) tych 45 dni. Inaczej nie mozna zmienic modelu. No i zaczelo sie :
    sierpien, wrzsien, pazdziernik, listopad. Ciagle zwodzenie przez telefon : a
    to przerwa w fabryce, a to strajk koleji itp. W listopadzie napisalem pismo,
    ze nie zgadzam sie na odbior samochodu w grudniu za ta sama kase (bo jego
    wartosc rynkowa jest juz mniejsza). Odpowiedzi nie dostalem, za to w grudniu
    dostalem samochod. Oczywiscie nie obnizono mi ani ceny ani nie odjeto jakis
    oplat administracyjnych. Napisalem wiec ponaglenie. Odpisali, ze w zwiazku z
    tym, ze : 1) zle zlozylem zamowienie 2) podpisalem zmiane samochodu wiec
    moga wydluzyc - wiec nic mi sie nie nalezy. Napisalem, ze dobrze zlozylem
    zamowienie i ze w trakcie napisalem ze sie nie zgadzam na odbior w grudniu
    za ta cene. Odpisali ze faktycznie dobrze zlozylem ale i tak podpisalem
    przedluzenie wiec mi sie nic nie nalezy.
    W umowie jest jeszcze taki dziwny zapis, ze : jezeli Auto-Tak spozni sie o
    nie wiecej niz 45 dni z dostawa samochodu, to maja obnizyc skladki
    administracyjne.
    No i teraz pytanie : Czy mam jakas szanse cos wywalczyc ? Chclabym oprzec
    sie na dwoch rzeczach :
    1) jezeli do 45 dni zwloki juz mi sie cos nalezy, a ja czekalem duuuzo
    dluzej, to mimo, ze podpisalem zamowinie na inny samochod to i tak chyba
    przegieli z czasem dostawy
    2) jezeli w trakcie napisalem pismo, ze sie nie zgadzam na jego odbior w tej
    formie (ze chce obizenia ceny), a oni nie dajac mi zadnej odpowiedzi dali
    samochod, to moge potraktowac np ze zgoda tym samym zostala wyrazona przez
    nich ? I powinni mi teraz cos obnizyc ?

    Fantom

  • 2. Data: 2004-03-23 08:40:15
    Temat: Re: Czy mam szanse wygrac z AUTO-TAKiem ? - dluzsze
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > No i teraz pytanie : Czy mam jakas szanse cos wywalczyc ? Chclabym oprzec

    Aby powaznie odpowiedziec na Twoje pytania nalezy przeanalizowac umowe i
    pisemne stanowiska stron, wyrazane m.in. w korespondencji. Relacjonujesz nie
    dosc precyzyjnie, niestety.

    Zajrzyj na strone urzedu ochrony konkurencji i konsumentow (chyba:
    www.uokik.gow.pl ), jest tam sporo ciekawych kwitow, m.in. o niedozwolonych
    klauzulach w umowach

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-03-23 09:04:57
    Od: "Borletti" <b...@w...pl>

    Teraz dopiero się zaczną Twoje kłopoty z prawidłową wyceną raty miesięcznej
    ... zobaczysz, że będziesz płacił coraz wyższe raty, a samochód na który
    podpisałeś umowę będzie coraz droższy i lepiej wyposażony ... sam szukam
    adwokata który pomoże mi w tej sprawie z Autotak

    ps.

    ... sam płaciłem na seicento S odebrałem sienę, później AT zmieniło mi model
    do wyceny na SX ... po paru miesiącach zmienili na Activ + opcjonalne
    wyposażenie za prawie 3000zł ... w chwili obecnej przygotowywuję materiały
    do sądu i zastanawiam się nad zawiadomieniem prokuratury ... w sumie chcą
    mnie oszukać na ponad 6000zł plus opłatę administracyjną od tej kwoty w
    sumie ok. 7200zł

    pozdr

  • 4. Data: 2004-03-23 10:33:43
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Aby powaznie odpowiedziec na Twoje pytania nalezy przeanalizowac umowe i
    > pisemne stanowiska stron, wyrazane m.in. w korespondencji. Relacjonujesz
    nie
    > dosc precyzyjnie, niestety.

    Moge sie do Ciebie zglosic prywatnie i podac wiecej danych ?

    Juz szukam

    Fantom

  • 5. Data: 2004-03-23 10:44:37
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > ... zobaczysz, że będziesz płacił coraz wyższe raty, a samochód na który
    > podpisałeś umowę będzie coraz droższy i lepiej wyposażony ...

    No to sie domyslam, ale tak wynika z cen rynkowych. Tu nic nie doliczaja.
    Rosnie wartosc samochodu w salonie to rosna raty.

    >sam szukam
    > adwokata który pomoże mi w tej sprawie z Autotak

    Jakbys kogos znalazl daj znac.

> [...]
    > do sądu i zastanawiam się nad zawiadomieniem prokuratury ... w sumie chcą
    > mnie oszukać na ponad 6000zł plus opłatę administracyjną od tej kwoty w

    Ale chyba maja prawo podwyzszac ? Bo teoretycznie placisz wieksze raty ale
    tez zbierasz na drozszy samochod.

    Fantom

  • 6. Data: 2004-03-23 15:57:05
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    > Moge sie do Ciebie zglosic prywatnie i podac wiecej danych ?

    Oki, choc niczego nie obiecuje i slowa dotrzymam:-)

    --
    pozdrawiam:-) Marek