  • 1. Data: 2004-03-23 06:49:44
    Temat: Zamiana mieszkan i przepisanie dzialki
    Od: "Aneta" <a...@e...com.pl>

    Witam

    mam 2 pytania:
    1. dotyczy zamiany mieszkan. Chcialabym zamienic sie z rodzicami na
    mieszkania. Oni posiadaja spoldzielcze prawo wlasnosciowe (mieszkanie 84 m2)
    a ja hipoteczne prawo wlasnosciowe (45 m2). To moje mieszkanie dostalam
    razem z mezem od rodzicow w maju 2001 r jako darowizne. Pytanie jest
    nastepujace:
    jakie oplaty notarialne wiaza sie z zamiana i czy bede musiala cos placic w
    urzedzie skarbowym (jesli tak, to jak tego uniknac)?

    2. przepisanie dzialki budowlanej. Tesciowie chcieliby nam podarowac dzialke
    budowlana. Jak to najlepiej zrobic? Darowizna? Jakie beda oplaty notarialne
    i czy tez trzeba bedzie cos zaplacic w urzedzie skarbowym???

    Pozdrawiam
    Aneta