  • 1. Data: 2004-03-23 06:15:40
    Temat: skierowanie na podnoszenie kwalifikacji
    Od: "chemik " <c...@N...gazeta.pl>

    witam

    podpisalem z firma umowe na podnoszenie moich kwalifikacji na ostatnim V roku
    studiow ZAOCZNYCH. Powiedzcie mi szczegolowo, ile przysluguje mi wolnych dni
    w takim przypadku. Wiem (chyba :):)), ze urlopu szkoleniowego mam 28 dni na
    studiach zaocznych, a co z czasem na pisanie pracy?? Jest cos takiego??
    Prosze o odp - jezeli nie prosze o strone na ktorej bede mogl sobie poczytac
    ustawy - bo ni cholery nie moge jej znalezc :)

    dzieki pa

  • 2. Data: 2004-03-23 19:32:08
    Temat: Re: skierowanie na podnoszenie kwalifikacji
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "chemik " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    roku
    > studiow ZAOCZNYCH. Powiedzcie mi szczegolowo, ile przysluguje mi wolnych

    To powinno być zwarte w umowie którą podpisałeś.

    Wiem (chyba :):)), ze urlopu szkoleniowego mam 28 dni na
    > studiach zaocznych, a co z czasem na pisanie pracy??

    21 dni

    Jest cos takiego??
    > Prosze o odp - jezeli nie prosze o strone na ktorej bede mogl sobie
    poczytac
    > ustawy - bo ni cholery nie moge jej znalezc :)

    Rozporządzenie Ministra Edukacji... itd z 12.10.1993 r. w sprawie zasad i
    warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego
    dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz 472 z późn. zm.)

    Pozdraiwiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-04-05 19:32:02
    Od: "anton" <r...@p...onet.pl>

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ ORAZ MINISTRA PRACY I POLITYKI
    SOCJALNEJ
    z dnia 12 października 1993 r.

    http://www.gazeta.pl/usenet/