  • 31. Data: 2014-04-06 12:14:13
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-06, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Wersja prawidłowa:
    > - Dzień dobry, Tu Adam Pierdziszewski, dzwonię z NAZWA
    > ATAKUJĄCEGO, czy rozmawiam z XYZ ?
    >
    > Wersja 1:
    >
    > - Tak tu XYZ, w czym mogę pomóc ?
    >
    > Wersja 2( ta częstsza):
    > - NACISKAM ROZŁĄCZ i odpowiadam na pytanie aplikacji, która
    > każdy nr niedostępny w książce tel traktuje takim pytaniem:
    > DODAĆ DO BLOKOWANYCH ? TAK/NIE.
    >

    > W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGÓLE, a na przyszłość moja
    > blokada powoduje, że marketer ani ja w ogóle nie tracimy czasu.

    Nadal możesz zastosować obie wersje niezależnie od tego, czy dany
    osobnik poda NAZWA ATAKUJĄCEGO, czy nie. Szukasz sobie problemu
    tam gdzie go nie ma.

    > A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonów o dupie maryni
    > gdy jestem na ważnych spotkaniach, prowadzę samochód bądź
    > wypoczywam.

    Oh. A w przeciwnym przypadku byś odbierał?
    Argument trochę z tyłka.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2014-04-06 13:21:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie :)
    > Wszystko jest zrobione tak, bym miał spokój psychiczny ...

    Muszę popracować w takim razie nad ustawieniami,
    bo obecnie z poziomu telefonu nie umiem odrzucić w czarną
    dziurę a skrzynkę mieć muszę.

  • 33. Data: 2014-04-06 13:53:56
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sat, 5 Apr 2014 14:44:14 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > I quote:
    > ---
    > - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z Rafałem
    > Gilem ?
    > - Nic mi Pana nazwisko nie mówi, więc nie odpowiem. Może
    > przybliży Pan skąd dzwoni ?
    > - Dzwonię z Banku ...
    > ---
    > Wymyśl owe metody autoryzacji, skoro wątkotwórca nawet nie chce potwierdzić
    > że jest osobą która odebrała telefon.
    Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która
    'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej
    pytania'.

    Ja o przypadku: dzwoni do [b] ktoś, przedstawia się że dzwoni
    z [A], w celu kontynuowania [a] żąda podania danych
    weryfikujących, pojawia się pat bo [b] nie ma ochoty
    ujawniać tych danych nie mając pewności (czy dużego
    prawdopodobieństwa) że [a] jest faktycznie przedstawicielem
    [A]. Rozwiązanie pata: podanie przez [a] danych, ktore może
    znać tylko przedstawiciel [A] a ujawnienie których obcemu
    nie narusza praw [b] i nie stanowi dla [b] większego
    problemu.

    > Sorry, ale w tym wypadku nie widzę aby bankowi można było
    > coś zarzucić.
    Marnowanie kasy na bezsensowne procedury? \\fakt, to problem
    udzialowcow. Hmmmm... klienci zapłacą?

    --
    pozdro
    poreba

  • 34. Data: 2014-04-06 14:54:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-06, poreba <d...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która
    > 'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej
    > pytania'.

    Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się że zrobiłeś przelew
    o którym nie wiedziała/nie wiedział, to możesz sobie tego mniej życzyć.

    W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych
    autoryzacyjnych, więc Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2014-04-06 17:15:13
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 6 Apr 2014 14:54:53 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2014-04-06, poreba <d...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    > Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się
    Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł
    słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat.

    > W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych
    > autoryzacyjnych,
    W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej.

    > Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa.
    Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję?
    Jak rozumiesz moje stanowisko.

    --
    pozdro
    poreba

  • 36. Data: 2014-04-06 17:30:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-06, poreba <d...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł
    > słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat.

    Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić?

    > W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej.

    Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.

    > Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję?
    > Jak rozumiesz moje stanowisko.

    Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy
    rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2014-04-06 22:03:33
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 6 Apr 2014 17:30:27 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się
    > dodzwonić?
    Ale to bez sensu jest, jeszcze raz: po co dzwoniącemu
    informacja, że słuchawkę podniósł Jan Kowalski i natychmiast
    podał Stefanowi Malinowskiemu?

    > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.
    W jakim sensie? Do autoryzacji doszło, negatywnej. Jeżeli
    Twoja uwaga wynikała z puryzmu, w celu sprowokowania mnie do
    precyzyjnego określania stanu - przyznaję Ci rację.

    > Opisujesz problem autoryzacji.
    Zgadza się
    > Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy rozmawiam z XYZ", to
    > jeszcze nie jest autoryzacja.
    A tu się nie zgadza. Po pierwsze nie o to mi chodzi, po
    drugie takie pytanie to tez próba autoryzacji, ułomnej jak
    diabli, jednak autoryzacji.

    A w czym ja widzę problem? W tym, że mnóstwo instytucji
    opracowuje procedury służące jedynie jednostronnej
    autentykacji - sprawdzają jedynie czy skontaktowali się z
    właściwą osoba pomijając interes tej osoby, która również
    chciałaby potwierdzić, że dzwoni do niej ten za kogo się
    podaje. Teraz rozumiesz?

    --
    pozdro
    poreba

  • 38. Data: 2014-04-06 22:45:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-06 13:21, cef pisze:

    > Muszę popracować w takim razie nad ustawieniami,
    > bo obecnie z poziomu telefonu nie umiem odrzucić w czarną
    > dziurę a skrzynkę mieć muszę.

    Da się. Czym operujesz ? Jak się okaże, że tym co ja to Ci pomogę.

    Ja mam skrzynkę, więc wiem o co chodzi ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 39. Data: 2014-04-06 22:48:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Oh. A w przeciwnym przypadku byś odbierał?
    > Argument trochę z tyłka.

    Trudno odebrać telefon, który nie dzwoni.

    I OHaj sobie OHaj, ale ja dziennie odbieram na TYM KONKRETNYM
    numerze około 70 połączeń.

    Dla mnie odsianie gówna ma wielkie znaczenie, jeśli do 70
    "cennych" połączeń dochodziło około 20 - 35 połączeń "wartych
    gówna" - możliwość zapewnienia sobie opcji odsiania jest wielce
    znacząca.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 40. Data: 2014-04-06 22:53:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić?

    Dzwonię do Ciebie, bo nie mogę z Tobą rozmawiać. Lubię ten argument.

    W "systemie" zaznaczony
    KOMÓRKOWY/PRYWATNY/AKTUALNY/ZWERYFIKOWANY a bank za wszelką cenę
    chce zweryfikować czy nie dodzwonił się PRZYPADKIEM do szaletów
    miejskich. No tak się kurwa zdarza, że mój telefon odbieram JA.
    No pech ...

    > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.

    No właśnie. Nie chcę gadać z BANKIEM SPERMY. Gotowym pogadać z
    BANKIEM PKO BP. Zawodnik dzwoni, i mówi, że jest z BANKU.

    > Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy
    > rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie.

    Podanie skąd dzwonisz już jest autoryzacją. Ja chcę autoryzować
    z kim rozmawiam. Podaj SKĄD albo CEL.

    Dzień dobry, dzwonię z banku, który wkurwia wszystkich spamem
    via e-mail i telefon, podaj mi kim jesteś, bo nie jestem pewien
    czy mogę obrzucić Cie gównem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90