eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Sun, 06 Apr 2014 22:53:55 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <lhsf08$ifp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>
    <s...@p...org>
    <p...@4...net>
    <s...@p...org>
    <ekuevv1x1si8$.33a658li0m3t.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 91.90.160.151
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1396817736 18937 91.90.160.151 (6 Apr 2014 20:55:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Apr 2014 20:55:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Virus_maker_ver/3.997 (WINZGROZA XP; U; WINZGROZ NT 5.1; en-US;
    rv:1.7.12) Gecko/20050923 Thundercat/1.0.7 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140406-0, 2014-04-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736771
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-06 17:30, Wojciech Bancer pisze:

    >>> Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się
    >> Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł
    >> słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat.
    > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić?

    Dzwonię do Ciebie, bo nie mogę z Tobą rozmawiać. Lubię ten argument.

    W "systemie" zaznaczony
    KOMÓRKOWY/PRYWATNY/AKTUALNY/ZWERYFIKOWANY a bank za wszelką cenę
    chce zweryfikować czy nie dodzwonił się PRZYPADKIEM do szaletów
    miejskich. No tak się kurwa zdarza, że mój telefon odbieram JA.
    No pech ...

    >>> W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych
    >>> autoryzacyjnych,
    >> W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej.
    > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.

    No właśnie. Nie chcę gadać z BANKIEM SPERMY. Gotowym pogadać z
    BANKIEM PKO BP. Zawodnik dzwoni, i mówi, że jest z BANKU.

    >>> Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa.
    >> Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję?
    >> Jak rozumiesz moje stanowisko.
    > Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy
    > rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie.

    Podanie skąd dzwonisz już jest autoryzacją. Ja chcę autoryzować
    z kim rozmawiam. Podaj SKĄD albo CEL.

    Dzień dobry, dzwonię z banku, który wkurwia wszystkich spamem
    via e-mail i telefon, podaj mi kim jesteś, bo nie jestem pewien
    czy mogę obrzucić Cie gównem.


    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1