  • 11. Data: 2015-02-25 13:34:59
    Temat: Re: PIT 11 - prawa autorskie majątkowe - rozliczenie w zeznaniu rocznym PIT 37 - pytanie
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2015-02-25 13:15, Liwiusz pisze:

    > Może to był przekaz, a nie przelew?

    Oczywiście masz rację.

    > Jak wliczysz w przychód opłatę za przelew, to znów to będzie niezgodne z
    > prawdą, ale może "w papierach dla US" się będzie zgadzać. Błąd jest po
    > stronie dającego dzieło/zlecenie, że wyliczył ci przychód większy niż
    > faktycznie wypłacił.

    Nieprawidłowości po tamtej stronie było znacznie więcej ( spóźniona
    wypłata, problemy z DTP, siermiężny kontakt ) Po prostu tak po ludzku...
    nie chce mi się dalej. Złożę korektę i zapomnę.

    Tomaszek

  • 12. Data: 2015-02-27 10:00:45
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 25 lutego 2015 13:35:53 UTC+1 użytkownik TOMASZEK napisał:

    > Nieprawidłowości po tamtej stronie było znacznie więcej ( spóźniona
    > wypłata, problemy z DTP, siermiężny kontakt )

    ...opłata podatku bez uwzględnienia 50% kosztów uzyskania przychodów...

    Można się zwrócić do US o zwrot nadpłaty ale my obywatele nie jesteśmy
    aż tak restrykcyjni. Ta nadpłata może się przydać jeśli w przyszłości
    będą jakieś niedopłaty do tych ok 8zł.

    Andrzej.