  • 1. Data: 2004-12-22 17:32:22
    Temat: PIPa - kilka pytan i warpliwosci
    Od: MhF <m...@p...onet.pl>

    Bry,

    Ktos posiada blizsze informacje na temat sposobow zglaszania
    nieprawidlowosci w zakladach pracy do Panstwowej Inspekcji Pracy?
    Sczegolnie interesi mnie czy trzeba byc pracownikiem danego zakladu
    aby zglosic nieprawidlowosci i naruszanie przepisow? Czy kontrola
    ogranicza sie tylko do wypelnienia tzw. "Listy kontrolnej
    podstawowej" czy tez prowadzone sa indywidulane, glebsze badania
    calosci zdarzen? Na ile skuteczne sa dzialania PIPy? Czy w ogole
    jest sens barowac sie ze zglaszaniem nieprawidlowosci?

    --
    MhF

  • 2. Data: 2004-12-22 20:01:19
    Temat: Re: PIPa - kilka pytan i warpliwosci
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 18:32:22 +0100, MhF napisał(a):

    > podstawowej" czy tez prowadzone sa indywidulane, glebsze badania
    > calosci zdarzen? Na ile skuteczne sa dzialania PIPy? Czy w ogole
    > jest sens barowac sie ze zglaszaniem nieprawidlowosci?

    Wszystko zależy od inspektora. Jedyny znany mi osobiście przypadek, został
    całkowicie olany przez takiego jednego. Mimo papierów jakie mu
    przedstawiłem i w sumie pokrywających się z tym zeznań firmy nie zrobił nic
    - bo on "nie widzi nieprawidłowości"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu