  • 1. Data: 2004-12-22 16:08:27
    Temat: praca zlecona
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pracuje na umowe zlecenie i w umowie mam prace gospodarcze(sprzatanie itp.)
    a w rzeczywistosci wykonuje prace na tasmie produkcyjnej i musze wykonac
    norme i na dotatek przepracowac 25 dni roboczych wszystko za 540 zl netto
    czy to jest normalne postepowanie pracodawcy?pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-22 20:14:07
    Temat: Re: praca zlecona
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Krysztof wrote:

> [...]
    > wykonac norme i na dotatek przepracowac 25 dni roboczych wszystko za 540
    > zl netto czy to jest normalne postepowanie pracodawcy?pozdrawiam

    jeśli w umowie nie jest jasno określone co masz robić to jak będziesz robiła
    rozsądne minimum, to zleceniodawca nie może ci zarzucić niestaranności
    (dobrze mówię?) i jeśli generalnie zlewasz tę robotę to tak możesz zrobić,
    a on ci na to przystanie albo umowę wypowie.

    jeśli wolałabyś powalczyć (i też wcześniej czy później właściwie narazić się
    na zwolnienie) to możesz walczyć o uznanie tego za umowę o pracę - tylko
    muszą być dowody

    tak czy owak, najlepiej znaleźć sobie lepszą zlecenie/pracę