  • 1. Data: 2004-12-22 15:54:56
    Temat: 2 w jednym
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    czy przy zgloszeniu przestepstwa sciganego z urzedu oraz z oskarzenia
    prywatnego
    (Art 216 par. 2 kk.) jest mozliwosc aby to i to bylo brane pod uwage na
    jednym procesie czy
    musza to byc dwie odzielne sprawy(procesy)?

    P.

  • 2. Data: 2004-12-22 18:58:33
    Temat: Re: 2 w jednym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednym procesie czy
    > musza to byc dwie odzielne sprawy(procesy)?

    Jest możliwe. Zależy od decyzji prokuratora. W znanych mi przypadkach, jeśli
    sprawa tyczyła jednego i tego samego czynu, to obejmował ściganiem z urzędu
    również te czyny ścigane z oskarżenia prywatnego. Jeśli to były osobne
    czyny, to już różnie bywało. Czasem wyłączano materiały.

  • 3. Data: 2004-12-22 19:27:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > również te czyny ścigane z oskarżenia prywatnego. Jeśli to były osobne
    > czyny, to już różnie bywało. Czasem wyłączano materiały.

    dzieki.

    P.