  • 1. Data: 2005-01-10 12:27:35
    Temat: [PILNE] Kombinacje z mandatami
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Witam
    Dostałem przed chwila od znajomych z Włoch takiego SMSa [pomijajac ze
    głupota ludzka nie zna granic ale moze kochaja swojego szefa - no nie
    wiem]
    "czy w przypadku zarobienia mandatu we włoszech zaliczaja punkty karne
    na konto człowieka u nas w kraju, bo nasz szef kombinuje zeby jego
    mandaty przepisac na mnie bo jemu grozi utrata prawa jazdy "

    Mnie osobiscie wydaje sie ze co włochom do łamania przepisów w Polsce
    i vice versa , ale pytam mądrzejszych. Czy w takim przypadku jesli ONA
    wezmie na siebie kilka mandatów nie będą jej scigać w kraju i nie
    obciażą konta punktowego???
    CREED

  • 2. Data: 2005-01-10 12:42:48
    Temat: Re: [PILNE] Kombinacje z mandatami
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > na konto człowieka u nas w kraju, bo nasz szef kombinuje zeby jego
    > mandaty przepisac na mnie bo jemu grozi utrata prawa jazdy "

    Ciekawe jak to mozliwe ... idą do notariusza, czy co ? :D

  • 3. Data: 2005-01-10 13:39:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości

    Z tego co wiem, to nikt takich danych nie przesyła. Ale również nie
    wyobrażam sobie, by była możliwość przepisania tych punktów na inną osobę.

  • 4. Data: 2005-01-10 14:21:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Z tego co wiem, to nikt takich danych nie przesyła. Ale również nie
    > wyobrażam sobie, by była możliwość przepisania tych punktów na inną
    > osobę.

    We włoskiej policji wszystko jest możiwe.

  • 5. Data: 2005-01-10 14:22:01
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 13:42:48 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Ciekawe jak to mozliwe ... idą do notariusza, czy co ? :D

    Nie pytajcie mnie chłopaki bo nie wiem. Dla mnie to tez jakies dziwne
    Zeby sie nie skonczyło jak wszystkie takie kombinacje czyli
    "wyruchaniem polaczka"
    CREED

  • 6. Data: 2005-01-10 14:25:31
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 14:39:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Z tego co wiem, to nikt takich danych nie przesyła.
    Czyli mialem racje że tam to tam a tutaj to Polska właśnie..

    >Ale również nie
    > wyobrażam sobie, by była możliwość przepisania tych punktów na inną osobę.
    Ja tez sobie nie wyobrazam .... ale to nie moja sprawa w sumie .
    Odpisze co wiem .... ale chyba narobią sobie problemu. Co w wypadku
    gdyby np Polakowi , który przekroczył ileś tam tych włoskich punktów
    zabrano tam prawo jazdy. TZN czy moga tam zatrzymac czy wysyłają po
    zabraniu do polski info, czy tez i prawko. Jak to wygląda ?
    TIA

    CREED

  • 7. Data: 2005-01-10 14:26:58
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 15:21:21 +0100, jureq napisał(a):

    > We włoskiej policji wszystko jest możiwe.

    cenna uwaga :-D Podobnie jak w polskiej chociaz o takich numerach
    jeszcze nie słyszałem
    CREED

  • 8. Data: 2005-01-10 14:31:01
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

> [...]

    > Z tego co wiem, to nikt takich danych nie przesyła. Ale również nie
    > wyobrażam sobie, by była możliwość przepisania tych punktów na inną osobę.

    Jeszcze słowko wyjasnienia - nie przepisac punkty , tylko mandaty

    ale w jaki sposob tez nie wiem........
    CREED

  • 9. Data: 2005-01-10 23:38:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > zabrano tam prawo jazdy. TZN czy moga tam zatrzymac czy wysyłają po
    > zabraniu do polski info, czy tez i prawko. Jak to wygląda ?

    Jak jest we Włoszech, to tego nie wiem. W Polsce nikt punktów obcokrajowcom
    nie rejestruje, to i zabrać za punkty prawa jazdy nie mogą. Zastanawiam się,
    jak by było w wypadku załóżmy zatrzymania prawa jazdy za prowadzenie pod
    wpływem alkoholu. podejrzewam, że prawo jazdy trafiło by do
    przedstawicielstwa dyplomatycznego danego kraju.

  • 10. Data: 2005-01-11 07:29:11
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    > Zeby sie nie skonczyło jak wszystkie takie kombinacje czyli
    > "wyruchaniem polaczka"

    "polaczek", który wogóle zastanawia się nad takim "problemem" powinien być
    "wyruchany", aby miał szanse nauczyć się kiedyś logicznego myślenia.

    vertret