  • 11. Data: 2007-02-01 15:36:37
    Temat: Re: [PILNE!] Kanar, kobieta w ciazy, awantura...
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > To nawet w Białymstoku nie ma potrzeby kupowania biletu od kierowcy, bo
    > wszędzie są kioski(rosną jak grzyby po deszczu). hehe Nic, tylko współczuć
    > mieszkańcom stolicy.

    Tak na marginesie - ostatnio zaobserwowalem dziwne zjawisko. Nagle w wielu
    kioskach zaczely sie awarie terminali doladowujacych karty miejskie.
    Jednoczesnie znacznie wzmogly sie kontrole biletow w autobusach. Tydzien
    temu musialem zwiedzic 5 (sic!) kioskow, w ktorych normalnie mozna doladowac
    bilet oraz 1 automat doladowujacy karte miejska. Automat "nie mial wydac
    reszty ze 100"... ;> Oczywiscie zapytal o zgode - czy chce kupic bilet
    kosztujacy 83 zl za 100 zl. W kioskach - dopiero w piatym terminal dzialal.
    W pozostalych - "awaria, przepraszamy". Aha - i w dwoch z nich brak biletow
    dobowych.

    Szukaja zarobku... ot co.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 12. Data: 2007-02-01 15:42:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co Ty powiesz?;-) A jak sa zamkniete w niedziele wieczorem?;-)

    To trzeba było przewidzieć i kupić wcześniej. W Białymstoku kierowca prowadzi, a
    nie sprzedaje.

  • 13. Data: 2007-02-01 15:59:00
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: japo [Thu, 1 Feb 2007 15:44:03 +0100]:

    > w tej sytuacji niestety skuteczne jest tylko obywatelskie
    > pizniencie w morde kanara (tylko kto i kiedy ma piznac)..

    Każdy przyzwoity facet, od ręki...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 14. Data: 2007-02-01 16:00:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Każdy przyzwoity facet, od ręki...

    Dżungla ?

    --
    @2007 Johnson

  • 15. Data: 2007-02-01 16:08:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Johnson [Thu, 01 Feb 2007 17:00:46 +0100]:

    > Dżungla ?

    Poniekąd - jak się widzi wściekłą małpę to się reaguje.

    Kira

  • 16. Data: 2007-02-01 16:13:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Poniekąd - jak się widzi wściekłą małpę to się reaguje.

    Biją się tylko zwierzęta.
    Jak człowiek bije zwierze to ...

    --
    @2007 Johnson

  • 17. Data: 2007-02-01 16:28:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty wrote:

    > To trzeba było przewidzieć i kupić wcześniej.

    Idź przewidywać numery w totka i nie wracaj, póki skutecznie nie
    przewidzisz trzech kolejnych "szóstek".

    > W Białymstoku kierowca prowadzi, a nie sprzedaje.

    Co prowadzi? Burdel?

    Bo kierowca to powinien kierować pojazdem.

  • 18. Data: 2007-02-01 16:37:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 1 Feb 2007 16:22:12 +0100, qwerty napisał(a):

    > To nawet w Białymstoku nie ma potrzeby kupowania biletu od kierowcy, bo wszędzie
    > są kioski(rosną jak grzyby po deszczu). hehe Nic, tylko współczuć mieszkańcom
    > stolicy.

    Współczuć to należy Tobie, głupoty :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2007-02-01 17:19:00
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:i4h994-fae.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Co prowadzi? Burdel?
    >
    > Bo kierowca to powinien kierować pojazdem.

    A o sądowym zakazie PROWADZENIA pojazdów słyszałeś ?
    A to gamoniu, grupa poświęcona prawu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2007-02-01 17:37:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus wrote:

    > A o sądowym zakazie PROWADZENIA pojazdów słyszałeś ?
    > A to gamoniu, grupa poświęcona prawu.

    Sugeruję, abyś zapoznał się z PoRD i porównał znaczenie "prowadzić" a
    "kierować", dupku.

    Inna sprawa, że sędziowie notorycznie używają złego określenia...