  • 1. Data: 2003-04-02 11:15:02
    Temat: PIES
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    Witam

    Wiem ze temat byl walkowany kiedys ale moze sie cos zmienilo :)
    Jesli sa dwa domy z ogrodkiem przy domowym kazdy i miedzy nimi plot.
    Po drugiej stronie jest wilczur ktory stoi przy plocie (z drutu) i non
    stop szczeka tak ze spedzenie choc 1 minuty w ogordzie jest nie do
    wytrzymania dla pojedynczej osoby nie wspominajac juz o mozliwosci
    siadniecia w dwie osoby badz wiecej i porozmawiania (nic zupelnie oprocz
    psa nie slychac).

    Czy mozna z tym cos zrobic legalnie ? Dodam iz pies nie jest wypuszczany
    przed 6:00 rano i zamykany po 22:00 wiec ciszy nocnej nie zakluca - trzeba
    mu to przyznac :)

    Prosze pomozcie ...

    AndY

  • 2. Data: 2003-04-02 11:28:11
    Temat: Re: PIES
    Od: "artur" <a...@r...lublin.pl>

    AndY napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >przed 6:00 rano i zamykany po 22:00 wiec ciszy nocnej nie zakluca - trzeba

    Mysle ze z tym zapytaniem zwroc sie na pl.elektronika tam sa "fachowcy"
    i pewnie cos wymysla. Ja mialem problem bo skracano sobie droge
    przechodzac (i niszczac ) siatke. Nic nie pomagalo. Poradzono mi na grupie
    aby wysmarowac smarem grafitowym siatke w tych miejscach i rzeczywiscie
    pomoglo! Jak jeden z drugim pobrudzil ubranie to obchodza siatke z daleka
    (oczywiscie skracali sobie droge noca!).
    Moze jakis glosnik wysylajacy ultradzwieki (czlowiek nie slyszy a pies tak)
    W chwili szczekania wlaczac i pies powinien skojarzyc ze jak ujada to
    dostaje po uszach....
    bo prawnie to chyba nic nie zrobisz.
    ps: wlasciciele tego "pisku" nie benda slyszec wiec nie ma obawy
    ze zainterweniuja.

  • 3. Data: 2003-04-02 11:39:17
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przed 6:00 rano i zamykany po 22:00 wiec ciszy nocnej nie zakluca - trzeba

    1. grzecznie zglosic problem sasiadom i poprosic o czestsze zamykanie
    szczekacza w domu
    2. przyzwyczaic psa do swojej obecnosci na posesji - pies zazwyczaj szczeka
    na intruzów i tych których za takowych uwaza -krzyczenie na psa, ewentualnie
    rzucanie wen jakimis przedmiotami - bedzie wzmagalo agresje jego i
    wlasciciela :-)
    3. Wyprowadzic sie.
    P.S. Moim zdaniem nie ma w tym wypadku "legalnych" rozwiazan ale zycze
    powodzenia:-)
    Pozdrawiam
    Iv.

  • 4. Data: 2003-04-02 12:14:25
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    W artykule "p...@w...pl", czlowiek zwany
    "AndY" napisal :

    > Witam
    >
    > Wiem ze temat byl walkowany kiedys ale moze sie cos zmienilo :)
    > Jesli sa dwa domy z ogrodkiem przy domowym kazdy i miedzy nimi plot.

    wlasnie - dzwieki wysokiecz czestotliwosci by kundel uciekal do domu sam :)
    , pastuch elektryczny (ale by nie zabic bo to nie o to chodzi..)

    nie ma jak kotek :)

  • 5. Data: 2003-04-02 12:15:45
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    "AndY" napisal :

    > Witam
    >
    > Wiem ze temat byl walkowany kiedys ale moze sie cos zmienilo :)

    aha mailem opis gdzies takiego czegos (zlutowac musisz sam) jak kundel
    szczeka to to oglusza go wysokim dzwiekiem (tego ludzie nie slysza), jak nie
    szczeka to dzwiek milknie, jak kundel madry to zrozumie - nie szczekam, nic
    mi po uszakch nie wali :)

  • 6. Data: 2003-04-02 13:34:48
    Od: "Pawel Pollak" <s...@m...pl>

    Uzytkownik "AndY" napisal w wiadomosci:
    > Czy mozna z tym cos zrobic legalnie ? Dodam iz pies nie jest wypuszczany
    > przed 6:00 rano i zamykany po 22:00 wiec ciszy nocnej nie zakluca - trzeba
    > mu to przyznac :)

    Bardzo jestem ciekaw, skad te graniczne godziny sie wziely, skoro nie ma ich
    w zadnym przepisie. Zaklócanie halasem spokoju w dzien podpada pod artykul
    51 kodeksu wykroczen.

    Pawel
    --
    www.szwedzka.pl

  • 7. Data: 2003-04-02 13:42:35
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
    [ciach]

    doradzano ci juz elektroniczne gadzey wysylajace ultradzwieki i to jest
    niezly pomysl, poszukaj w sklepach zoologicznych, popytaj u weterynarzy,
    koles odemnie z bloku mmial fobie na punkcie psow, i starzy kupili mu cos
    takiego w formie breloczka, bardzo skuteczne

  • 8. Data: 2003-04-02 14:09:19
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-02 13:15, AndY wrote :
> [...]
    > wytrzymania dla pojedynczej osoby nie wspominajac juz o mozliwosci
    > siadniecia w dwie osoby badz wiecej i porozmawiania (nic zupelnie oprocz

    Pieprzem w nos?

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 9. Data: 2003-04-02 14:39:06
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Bardzo jestem ciekaw, skad te graniczne godziny sie wziely, skoro nie ma ich
    > w zadnym przepisie. Zaklócanie halasem spokoju w dzien podpada pod artykul
    > 51 kodeksu wykroczen.

    Zawsze wydawalo mi sie ze nie mozna halasowac w nocy :( W dzien jak np.
    zrobie impreze to tez mi sie ktos moze przyczepic ? :)

    BTW kiedys byl tu post o psie ktory wyl po nocach i sasiedzi nie mogli
    spac no i policja byla kilka razy ale powiedziala ze nic nie moga zrobic
    bo to nie ludzie zaklucaja spokoj tylko pies i trzeba kogos od ochrony
    pwsow bo moze jest maltretowany itd ... :(i nic gosc nie wskoral :(

    AndY

  • 10. Data: 2003-04-02 15:17:37
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <p...@w...pl>, AndY wrote:
> [...]
    > bo to nie ludzie zaklucaja spokoj tylko pies i trzeba kogos od ochrony
    > pwsow bo moze jest maltretowany itd ... :(i nic gosc nie wskoral :(

    No jesli byl to bezpanski pies to pewnie mieli racje, ale psy przebywajace
    na terenie jakiejs posesji zwykle maja wlasciciela i on za nie odpowiada.

    --
    Marcin