    From: "AndY" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PIES
    Date: Wed, 02 Apr 2003 16:39:06 +0200

    > Bardzo jestem ciekaw, skad te graniczne godziny sie wziely, skoro nie ma ich
    > w zadnym przepisie. Zaklócanie halasem spokoju w dzien podpada pod artykul
    > 51 kodeksu wykroczen.

    Zawsze wydawalo mi sie ze nie mozna halasowac w nocy :( W dzien jak np.
    zrobie impreze to tez mi sie ktos moze przyczepic ? :)

    BTW kiedys byl tu post o psie ktory wyl po nocach i sasiedzi nie mogli
    spac no i policja byla kilka razy ale powiedziala ze nic nie moga zrobic
    bo to nie ludzie zaklucaja spokoj tylko pies i trzeba kogos od ochrony
    pwsow bo moze jest maltretowany itd ... :(i nic gosc nie wskoral :(

    AndY