  • 11. Data: 2003-04-03 16:59:06
    Temat: Re: PIES
    Od: "AR" <...@...pl>

    Slyszalem o przypadku czlowieka w twojej sytuacji. On poprosil opiekuna w
    zoo o ziemie z klatki wilków. Po rozzsypaniu jej, pies nie krecil mu sie juz
    kolo domu.

    pozdrówka.

    Uzytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 12. Data: 2003-04-03 17:56:46
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AR" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zoo o ziemie z klatki wilków. Po rozzsypaniu jej, pies nie krecil mu sie

    niezly pomysl, tylko jestem ciekaw jak dlugo trwaly, bo po jakims czasie
    zapach wywietrzeje

    lepsza byla by ziemia od niedzwiedzi :) kiedys z moim poprzednim psem
    poszedlem na spacer nad wisle, poniewaz mieszkalme wtedy na pradze polnoc w
    wawie, przechodzilem obok "miskow" czyli takiego lokalnego wybiegu dla
    niedzwiedzi, jak jej zapach zalecial, to smycz naprezona brzuch przy ziemi i
    w nogi :)