  • 1. Data: 2002-05-12 12:25:01
    Temat: PARKOWANIE
    Od: "Patrycja Łuczyńska" <p...@i...pl>

    Co mam zrobic jesli moj sasiad non stop tak staje swoim samochodem pod swoim
    wjazdem ze zastawia moj wyjazd. Ja stawiam u siebie na podjezdzie a on pod
    swoja brama bo nie chce mu sie wjechac na podjazd?

    --
    Patrycja Łuczyńska (Ptysia)

    p...@i...pl
    GG: 280257

  • 2. Data: 2002-05-12 14:22:49
    Temat: Re: PARKOWANIE
    Od: "WeSuŁ" <S...@r...pl>

    Witam!

> [...]
    > wjazdem ze zastawia moj wyjazd. Ja stawiam u siebie na podjezdzie a on pod
    > swoja brama bo nie chce mu sie wjechac na podjazd?

    Zadzwonić do strażaków miejskich?
    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 3. Data: 2002-05-12 19:14:09
    Od: "Konrado_W" <k...@i...pl>

    "Patrycja Łuczyńska" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > wjazdem ze zastawia moj wyjazd. Ja stawiam u siebie na podjezdzie a on pod
    > swoja brama bo nie chce mu sie wjechac na podjazd?

    Pogadac z nim?

    K_W

  • 4. Data: 2002-05-12 20:26:53
    Od: "Łukasz K." <l...@w...pl>

    mysle ze najpierw pogadac, jezelit o nie dziala to dzwonic na policje i
    straz miejska. Lamie przepisy, ale znajac zycie.....
    powodzenia

  • 5. Data: 2002-05-13 21:59:37
    Od: "Patrycja Łuczyńska" <p...@i...pl>

    Z sasiadami nie da sie porozmawiac bo uwazaja ze moga tak stawiac samochod,
    a kiedys dzwonilam po staraz miejska i kazali mi pogadac z sasiadem a jak im
    powiedzialam ze sasiad nie chce rozmawiac to kazali jeszcze raz pogadac
    (debile) i w sumie nie przyjechali

  • 6. Data: 2002-05-19 21:56:16
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

> [...]
    > wjazdem ze zastawia moj wyjazd. Ja stawiam u siebie na podjezdzie a on pod
    > swoja brama bo nie chce mu sie wjechac na podjazd?

    Zrob fotografie
    Zloz w sadzie grodzkim wniosek o ukaranie !

    TB