  • 1. Data: 2002-05-12 11:25:53
    Temat: Dziecko nienarodzone jako spadkobierca.
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Słyszałam o przepisie, według którego dziecko jeszcze nienarodzone można
    uczynić spadkobiercą (o ile oczywiście urodzi się żywe). Czy prawo to
    obowiązuje w Polsce?

  • 2. Data: 2002-05-12 11:47:50
    Temat: Re: Dziecko nienarodzone jako spadkobierca.
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> naskrobał(a) w

    > Słyszałam o przepisie, według którego dziecko jeszcze nienarodzone można
    > uczynić spadkobiercą (o ile oczywiście urodzi się żywe). Czy prawo to
    > obowiązuje w Polsce?

    art.927 paragraf 2 kodeksu ccywilnego
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@w...pl UIN: 6750153
    Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.

  • 3. Data: 2002-05-12 12:55:56
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@S...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości

    > art.927 paragraf 2 kodeksu ccywilnego