  • 1. Data: 2002-05-12 12:55:10
    Temat: Cesare Lambroso
    Od: "_wisnia_" <w...@p...fm>

    Witam!
    Poszukuje informacji o Cesare Lambroso, wloskim kryminologu. Bede bardzo
    wdzieczny za wszelkie info ktore potrzebne jest mi do pracy;] Moga to
    rowniez byc teksty anglojezyczne.
    Z gory dziekuje i pozdrwawiam

  • 2. Data: 2002-05-12 13:42:12
    Temat: Re: Cesare Lambroso
    Od: "MM" <s...@y...it>

    L'uomo delinquente i la donna delinquente - to dwie podstawowe pozycje.
    Poszukaj na stronie www.uniba.it w dziale bibliotecha - nie pamietam czy
    jest wersja angielska. ewentualnie znajdz sobie na tej srtonce katerdre
    kryminologii - prowadza badania na ten temat
    www.marszal.net