  • 1. Data: 2002-05-10 13:12:53
    Temat: PARAGON - pilne i przydługie
    Od: "Beata" <e...@z...home.pl>

    1. Na jaką najwyższą kwotę można wystawić jednorazowo paragon kasowy, czy sa
    jakieś ograniczenia skarbowo-prawne.
    2. Na jaką najwyższą kwotę można wystawić dziennie paragony kasowych, czy
    sa jakieś ograniczenia skarbowo-prawne.
    3. W danym miesiącu nie było jeszcze żadnej sprzedaży na kasę fiskalną.
    4. Teoretycznie: jest do sprzedania kontener jakiegoś (jednego) towaru,
    jednyn słowem dużo i na dużą kwotę a kupujący nie chce faktury, czy można mu
    (kupującemu) sprzedać towar jednorazowo na paragon, czy trzeba tą sprzedaż w
    jakiś sposób dzielić np. na kilka dni.

    Pytanie może dziwne, ale bardzo mi zależy na odpowiedzi.

    Beata

  • 2. Data: 2002-05-10 14:14:04
    Temat: Re: PARAGON - pilne i przydługie
    Od: "Qwax" <...@...q>

> [...]
    sprzedaż w
    > jakiś sposób dzielić np. na kilka dni.
    >
    > Pytanie może dziwne, ale bardzo mi zależy na odpowiedzi.

    Z tego co pamiętam to ograniczenie występuje jedynie ze strony kasy
    fiskalnej - ilość cyfr w linii paragonu i cyfr w poszczególnych
    rejestrach kasy do sprawdzenia w dokumentacji kasy (najlepiej
    opracowane w dokumentacji drukarek fiskalnych PosNet-u - ale w innych
    też można znaleźć). Informacji takich udzielić powinien serwisant
    kasy - Musi istnieć serwisant - lub producent kasy

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 3. Data: 2002-05-10 20:25:48
    Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl>

    z tego co pamiętam to są jedynie ograniczenia co do wysokości przyjmowanej
    kwoty wpłaty gotówką od jednego kontrahenta a czy to dotyczyłoby detalu
    trzeba byłoby sprawdzić
    pozdrawia
    krzysztof