  • 11. Data: 2014-08-20 15:49:06
    Temat: Re: Otrzymałem sprzeciw od NZ z EPU po terminie, gdy sprawa jest już u komornika.
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > A jakie ma zarzuty?

    Że nie mieszkał tam gdzie pozywałem (dobrze udokumentowane), że fikcyjne
    zobowiązanie (umowa najmu na czas określony i porzucenie najmu bez
    porozumienia stron), 100 tysięcy "świadków" na okoliczność rozwiązania umowy
    za porozumieniem stron, itp. itd.

    Prawnik jest dobry ale ja łatwo skóry nie oddam. Dłużniczka wywali grubą
    kasę na prawnika zamiast uregulować jakieś marne 2500 zł w sumie.

    --
    pozdrawiam, wromek