  • 1. Data: 2014-08-17 15:18:53
    Temat: 6 lat nadpłaty i cisza :-)
    Od: z <...@...pl>

    Jako że ostatnio powróciłem do grona klientów UPC wydało się że od 6 lat
    mam u nich nadpłatę 28 zł. Oczywiście przez przypadek o tym zapomnieli
    ;-). Płatności były załatwiane poleceniem zapłaty więc nie ma mowy o
    trudnościach w przelaniu kasy.
    Wiem że to grosze i nie warte zachodu ale dla zasady mam chęć przywalić
    operatorowi. Przedawniło się? Nic nie wywalczę? Bo że się nie opłaca to
    wiem. A może jest nas więcej?

  • 2. Data: 2014-08-17 20:18:23
    Temat: Re: 6 lat nadpłaty i cisza :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
> [...]
    >zapomnieli ;-). Płatności były załatwiane poleceniem zapłaty więc nie
    >ma mowy o trudnościach w przelaniu kasy.

    Ale pan nas upowaznil do pobierania, a nie przelewania :-P

    >Wiem że to grosze i nie warte zachodu ale dla zasady mam chęć
    >przywalić operatorowi. Przedawniło się? Nic nie wywalczę?

    3 lata.
    Ale jak sie wydalo ? Bo jesli oni twierdza ze masz nadplate, to teraz
    mozesz wykorzystac :-)
    Odsetkow tylko szkoda, moze by sie z 5 zl uzbieralo :-)
    No chyba ze karne policzysz, to pewnie z 10 :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-08-17 22:42:20
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 17 sie 2014 o 20:18, J.F. pisze:

    > 3 lata.

    Nienależne świadczenie się przedawnia po 10 latach.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2014-08-18 07:11:23

    W dniu 2014-08-17 o 22:42, .B:artek. pisze:

    > Nienależne świadczenie się przedawnia po 10 latach.

    Upc jest ok. :-) 28 złotych oddało ale śmiem twierdzić że to nie
    przeoczenie a funkcja ich systemu. Złodziejstwo złodziejstwem zostanie.

  • 5. Data: 2014-08-31 19:19:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

    > 3 lata.