  • 1. Data: 2005-01-08 13:42:50
    Temat: Oszustwo?
    Od: "KRASPOL - Gartenfiguren" <w...@o...pl>

    Mam prośbę do grupowiczów o ocene mojego problemu.

    Zamówiłem usługe wykonania strony internetowej w zeszłym roku. Strona
    została wykonana i umieszczona w internecie. Została wykonana w jeden z
    najprostszych sposobów, bez technologii Flash itp.
    Jestem osobą prowadzącą własną działalność gospodarczą i nie miałem
    zielonego pojęcia o cenie takiej usługi czy też produktu, jakim jest strona
    internetowa.
    Firma u której zleciłem wykonanie usługi przedstawiła mi fakture w
    wysokości, która o wieleset procent przewyższyła prawdziwą wartość produktu
    (czyli faktycznej ceny rynkowej wykonania takiej strony internetowej) Byłem
    osobą nieświadomą w momencie przedstawienia przez nich faktury. Nie miałem
    pojęcia ile tak naprawde kosztuje taki produkt czy usługa. Twierdzę że
    zostałem oszukany na dużą kwotę pieniędzy i nie wiem jak prawo stosunkuje
    się do takich przypadków. Jak wygląda moja sytuacja prawna w takim
    przypadku. Dopiero po roku czasu dowiedziałem się , zorientowałem się o
    oszustwie (po rozmowie z osobami które świadczą podobne usługi). Co
    powinienem zrobić.? Wartość sprzedanej mi usługi przewyższa
    kilkusetprocentowo jej faktyczną wartość. . Czy firma sprzedająca mi ten
    produkt czy usługę mogła dopuścić się tak wilce rażącego podniesienia ceny,
    przy wykorzystaniu niewiedzy osoby zamawiającej.
    Pozdrawiam i proszę o wypowiedzi
    Piotr Wróblewski

  • 2. Data: 2005-01-08 13:55:29
    Temat: Re: Oszustwo?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRASPOL - Gartenfiguren wrote:
    > Mam prośbę do grupowiczów o ocene mojego problemu.

    Nie umiesz czytać, co się do ciebie pisze?

  • 3. Data: 2005-01-08 14:08:57
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    KRASPOL - Gartenfiguren wrote:
    > Mam prośbę do grupowiczów o ocene mojego problemu.

    Twoim problemem jest nieumiejetnosc uzywania medium jaki jest internet.
    Jesli postujesz pytanie to czekaj cierpliwie na odpowiedz a nie
    wypisujesz po raz kolejny to samo.

    Co do ceny uslugi - akurat siedze w tej branzy - wielokrotnie spotkalem
    sie z totalnym syfem amatora za ktory ktos zaplacil ogromne pieniadze
    niezadko przewyzszajace koszt wykonania na prawde profesjonalnego serwisu.

    Generalna zasada w kazdej branzy jest taka, ze usluga/towar jest tyle
    wart ile ktos jest gotow za to zaplacic. Przeplaciles? Masz nauczke na
    przyszlosc.

    Rekompensata?! i to jeszcze po roku czasu?! Zartujesz sobie z ludzi?

    --
    Arek

  • 4. Data: 2005-01-09 15:49:33
    Od: "dorka" <d...@n...pl>

    wiadomości news:croooi$ri1$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie umiesz czytać, co się do ciebie pisze?

    Żałosne Panie Andrzeju są pańskie wypowiedzi.
    Poziom intelektualny wiek ok.16lat

    Pozdrawiam
    Dorka