  • 1. Data: 2002-02-18 16:28:48
    Temat: Oszust na aukcji
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

    Hi!

    Niedawno ktoś z moich znajomych kupił procesor na Allegro. Procesor
    przyszedł, ale walnięty, nie działa. Po tel. skontaktowaniu się ze
    sprzedawcą (z innego numeru, bo komórkę mojego kolegi znał i telelefonów nie
    odbierał) i próbie wyjasnienia sprawy, ten niechętnie zgodził się na zwrot.
    Wysłany do nadawcy procesor wrócił z powrotem do mojego kumpla po 2
    tygodniach. Kumpel się wkurzył, zadzwonił do kolesia z pretensjami
    (oczywiście z innego numeru).
    Potem okazało się, że typek był na tyle bezczelny, że dzwonił na Allegro
    puszczając nawet nagraną rozmowę mojego kolegi jako pogróżki, robiąc z niego
    kogoś w rodzaju mafioza, który czepia się biednego, uczciwego chłopaczka...

    Teraz pytanie: Czy da się odzyskać pieniądze, czy jest już po herbacie?
    (chodzi o 1000zł). Problem w tym, że oszust mieszka na 2gim końcu Polski.

    Marcus

  • 2. Data: 2002-02-18 16:49:54
    Temat: Re: Oszust na aukcji
    Od: "Tatuasz" <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Teraz pytanie: Czy da się odzyskać pieniądze, czy jest już po herbacie?
    > (chodzi o 1000zł). Problem w tym, że oszust mieszka na 2gim końcu Polski.

    KUPUJ W SKLEPIE BĘDZIE LEPIEJ

  • 3. Data: 2002-02-18 18:23:52
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, Tatuasz wrote:

    > KUPUJ W SKLEPIE BĘDZIE LEPIEJ

    Wykrzyczał co wiedział...

    Oczywiście że można spróbować odzyskać pieniądze, powiadomiwszy Allegro,
    policję i dodatkowo uzyskawszy opinię rzeczoznawcy że procesor nie uległ
    uszkodzeniu w trakcie transportu czy eksploatacji następczej. Życzę
    powodzenia :-)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 4. Data: 2002-02-18 21:56:16
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

> [...]
    > policję i dodatkowo uzyskawszy opinię rzeczoznawcy że procesor nie uległ
    > uszkodzeniu w trakcie transportu czy eksploatacji następczej. Życzę

    Zastanawiam się tylko, czy istnieje jakieś ograniczenie czasowe? Transakcja
    dokonana była już jakiś czas temu...

    Marcus