  • 1. Data: 2002-02-18 16:34:00
    Temat: dzialalnosc...
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    najogolniej w swieci mowiac potrzebuje numeru statystycznego /REGONu/ i nic
    wiecej! - z tego co wiem musze zglosic dzialalnosc firmy, a pozniej dostane
    od razu ten REGON. racja? co dalej? moge zostawic jak jest czy tez musze
    biegac po calej reszcie urzedow? i ile wyniosla by mnie 'przyjemnosc'
    otrzymania tegoz REGONu?? z gory thx za jasna odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-02-18 18:25:44
    Temat: Re: dzialalnosc...
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, czarny_kruk wrote:

    > najogolniej w swieci mowiac potrzebuje numeru statystycznego /REGONu/ i nic

    No to idź do Urzędu Statystycznego z kopią wpisu do ewidencji dzgosp albo
    KRS i wypełnij wniosek...

    > wiecej! - z tego co wiem musze zglosic dzialalnosc firmy, a pozniej dostane
    > od razu ten REGON. racja? co dalej? moge zostawic jak jest czy tez musze

    Zależnie od urzędu i humoru urzędnika - możesz od ręki, a możesz (tak jak
    ja) czekać kilkanaście dni.

    > biegac po calej reszcie urzedow? i ile wyniosla by mnie 'przyjemnosc'

    Nic.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-18 19:36:16
    Temat: Odp: dzialalnosc...
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    > No to idź do Urzędu Statystycznego z kopią wpisu do ewidencji dzgosp albo

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > KRS i wypełnij wniosek...

    > Zależnie od urzędu i humoru urzędnika - możesz od ręki, a możesz (tak jak
    > ja) czekać kilkanaście dni.

    > Nic.

    no to sie chyba nie do konca zrozumielismy... nie mam zalozonej dzialalnosci
    gospodarczej! pytania nadal aktualne.

  • 4. Data: 2002-02-18 19:38:16
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    > No to idź do Urzędu Statystycznego z kopią wpisu do ewidencji dzgosp albo

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > KRS i wypełnij wniosek...

    > Zależnie od urzędu i humoru urzędnika - możesz od ręki, a możesz (tak jak
    > ja) czekać kilkanaście dni.

    > Nic.

    no to zdaje sie, ze nie calkiem sie zrozumielismy. aktualnie nie posiadam
    dzialalnosci gosp. /musze ja zalozyc/ - w zwiazku z czym pytania nadal
    aktualne...

  • 5. Data: 2002-02-18 19:41:56
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    /ciach/
    > ... z kopią wpisu do ewidencji dzgosp albo KRS i wypełnij wniosek...
    /ciach/

    no to zdaje sie, ze sie nie zrozumielismy - /aktualnie/ nie posiadam
    zalozonej dzialalnosci gospodarczej (czyli pewnie ;) trzeba bedzie ja
    zalozyc) - w zwiazku z czym pytania /z 1. postu tego watku/ nadal
    aktualne...