  • 1. Data: 2002-02-18 16:08:34
    Temat: Prawo jazdy od 17 lat
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze :)

    Dawniej prawo jazdy mozna bylo zdawac po ukonczeniu 17 lat. Jednak teraz
    maja prowadzic tylko od 18.
    Jestem z 3 czerwca 1985r. czy sie jeszcze zalape na stare przepisy, czy
    pozostaje mi czekac do 18?

    pozdro
    NKG
    www.adk.nk.prv.pl

  • 2. Data: 2002-02-18 16:22:17
    Temat: Odp: Prawo jazdy od 17 lat
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

> [...]
    > maja prowadzic tylko od 18.
    > Jestem z 3 czerwca 1985r. czy sie jeszcze zalape na stare przepisy, czy

    jesli sie postarasz /tzn. rozpoczniesz kurs miedzy 3.03.2002 a 31.05.2002/
    to nie ma najmniejszego problemu aby miec to prawko jeszcze w tym roku :)
    w Twoim przypadku po 31.05.2002 kurs bedziesz mogl rozpoczac dopiero
    3.03.2003(!) (swoja droga ladna data)...

  • 3. Data: 2002-02-18 18:15:03
    Temat: Re: Prawo jazdy od 17 lat
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, NKG wrote:

    > Jestem z 3 czerwca 1985r. czy sie jeszcze zalape na stare przepisy, czy
    > pozostaje mi czekac do 18?

    RTFarchiwum. Załapiesz się o ile 1 czerwca będziesz w trakcie kursu.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 4. Data: 2002-02-18 19:02:56
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze :)

> [...]
    > w Twoim przypadku po 31.05.2002 kurs bedziesz mogl rozpoczac dopiero
    > 3.03.2003(!) (swoja droga ladna data)...

    Napewno?
    Bo kolega mi mówil, ze byl sie zapytac i mu powiedzieli ze zmienili ustawe i
    aby sie zalapac trzeba miec przed 1 czerwca br. skonczone 17 lat i kurs.
    Czy rzeczywiscie cos takiego ma wejsc czy gosciu jest zle poinformowany?

    pozdro
    NKG
    www.adk.nk.prv.pl

  • 5. Data: 2002-02-19 19:45:24
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "NKG" <n...@a...pl> napisał:

    >Napewno?
    Na pewno ;-P

    >Czy rzeczywiscie cos takiego ma wejsc czy gosciu jest zle poinformowany?
    Ustawa weszła, ale obowiazuje tych, którzy conajmniej nie rozpoczna
    kursu ! (powtarzam: kursu) przed 1 czerwca br. Ty go mozesz rozpoczac
    najwczesniej na 3 miesiace przez wymaganym wiekiem, czyli miedzy 4
    marca a 1 czerwca - wiec pilnuj !

    Artur Golański
    FAQ nt. ruchu drogowego http://www.kki.net.pl/~artgol